Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «کمال تبریزی» کارگردان صاحب سبک سینما که آثار به یادماندنی همچون «لیلی با من است» و «طبقه حساس» را در کارنامه خود می‌بیند، امسال با فیلمی جدید و باز هم کمدی راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد. تاریخ انتشار: 08:30 - 24 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۵۶۹

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، «کمال تبریزی» کارگردان صاحب سبک سینما که آثار به یادماندنی همچون «لیلی با من است» و «طبقه حساس» را در کارنامه خود دارد، امسال با فیلمی جدید و باز هم کمدی راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی امسال با فیلم سینمایی «دست انداز» قصد حضور در جشنواره فیلم فجر را دارد، البته این فیلم پیش از این با نام «رستگاری جهان» شناخته می‌شد اما با نام «دست انداز» فرم حضور در جشنواره فیلم فجر سی و هشتم را پر کرد، تبریزی امسال قرار بود فیلم «در کمال بیشعوری» را ساخته و راهی فجر کند اما به دلیل نبود امکانات مناسب جهت ساخت، این کار را به سال آینده موکول کرد. 

بیشتر بخوانید: برای آشنایی با ۳۵ فیلمی که راهی جشنواره فیلم فجر می‌شوند، اینجا کلیک کنید

بیش از ۸۰ درصد فیلمبرداری فیلم سینمایی «دست انداز» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی محمد آفریده انجام شده است و تاکنون هدی زین العابدین، رویا نونهالی، رضا کیانیان، همایون ارشادی و امید نعمتی در این فیلم جلوی دوربین رفته اند و بزودی بازیگران دیگری نیز جلوی دوربین خواهند رفت.

فیلم «دست انداز» یک فیلم اجتماعی با چاشنی طنز است و در خلاصه داستان آن آمده است: رها كه علاقمند به نويسندگی است آخرين داستان خود را با آرزوهايش همراه می‌كند.

کمال تبریزی امسال فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» را در چرخه اکران داشت اما این فیلم با وجود فروش نسبتاً مناسب با نقدهای فراوانی روبرو شد، تا این کارگردان سینما نیز مثل بسیاری از کارگردان قدیمی متهم به گیشه زدگی شود، البته فیلم «ما همه با هم هستیم» از سوی خود بازیگران اثر نیز نقد شد. 

حال تبریزی بعد از تجربه شکست «ما همه با هم هستیم» سراغ داستان تازه‌ای رفته و امیدوار است تا فیلم سینمایی «دست انداز» بتواند خاطره بد فیلم قبلی خود را از ذهن اهالی سینما پاک کند.

عوامل فیلم جدید تبریزی عبارتند از: کارگردان: کمال تبریزی، نویسنده فیلمنامه: فرزاد فخری‌زاده، برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: نوا روحانی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، سرپرست گروه فیلمبرداری: محمد ابراهیمیان، طراح صحنه و لباس: مشکین مهرگان، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیرصدابرداری: عباس رستگارپور، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک، تدوینگر: سپیده عبدالوهاب، مجری طرح و مدیرتولید: علیرضا ابوالقاسمی نژاد، مدیر روابط عمومی : علی زادمهر عکاس: زهرا مصفا، مدیر تدارکات: بابک پیرهادی، تهیه‌کننده: محمد آفریده.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا، پس از شکست تیمش در ضربات پنالتی برابر تراکتور گفت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی را از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

کامیابی‌نیا درمورد تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

او درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود گفت: تیم خیلی خوبی است و در راس کار دارم با اقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند و یک ذره سخت است من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

او درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

دیگر خبرها

  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • فیلم| شعرخوانی شاعران شیرین‌زبان اصفهان در شب شعر کمال
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا