Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارشات حاکی از آن است که یک وکیل امور مالیاتی در ایالت ایندیانای آمریکا به جرم ۲.۴ میلیون دلار فرار مالیاتی به ۳۰ ماه زندان محکوم شده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از آباژورنال، جاش مینکلر، دادستان منطقه جنوبی ایندیانای آمریکا، اعلام کرده است که اسکات کول ۵۵ ساله ساکن شهر برونزبورگ ایالت ایندیانا عامدانه و هدفمندانه از تجربه خود برای دور زدن مکرر سازمان امور مالیاتی آمریکا استفاده کرده تا از پرداخت مالیات خود فرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسانه‌های محلی اعلام کردند که کول در سال ۲۰۱۴ از وکالت در امور مالیاتی در منطقه ایندیانا استعفا داده است چراکه وی به دلیل کمک به موکلین در فرار مالیاتی در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ از سوی کمیسیون انضباطی دادگاه عالی ایندیانا تحت تعقیب قضایی قرار گرفته بود.

بنا به گفته دادستان ایندیانا، کول تلاش کرده است تا از طریق افتتاح حساب‌های متعدد بانکی به نام شرکت‌های کاغذی و هدایت درآمد‌های خود به حساب این شرکت‌ها پرداخت مالیات را دور زده و مالیات خود را پرداخت نکند.

این وکیل کارکشته در دادگاه پس از اثبات فرار مالیاتی ۲.۴ میلیون دلاری به گذراندن ۳۰ ماه زندان محکوم شده است.

کول در ماه آوریل سال جاری به جرم خود اعتراف کرد و بنا به گفته دادگاه این وکیل در قالب عدم پرداخت مالیات خود هیچ احترامی برای قانون، مالیات، شهروندان و حتی دادگاه قائل نبوده است.

پس از گذراندن زندان ۳۰ ماهه هم دادگاه دست از سر کول برنخواهد داشت و قرار است وی به مدت دو سال تحت نظر قرار گیرد.

لازم به ذکر است که زندان مالیات وی را پاک نکرده و دادگاه اعلام کرده که وکیل زندانی باید پس از آزادی حساب مالیاتی خود را تسویه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی

سازمان امور مالیاتی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان از شرکتهای خام فروش صادراتی بابت مالیات عملکرد وصول کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش عمکلرد سازمان مالیاتی در فروردین ماه امسال حدود 1000 میلیارد تومان مالیات از شرکتهای صادرکننده مواد خام و نیمه خام وصول شده است.

لازم به ذکر است، کل سال 1402 حدود 11.5 هزار میلیارد تومان از این شرکتها مالیات و عوارض صادراتی دریافت شده بود.

گفتنی است، این عوارض مرتبط با مالیات عمکلرد شرکتهای صادرکننده مواد خام طبق حکم بند ن تبصره 6 وصول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • گزارش گاردین از سربازان فراری اوکراین؛ «نمی‌خواهیم بمیریم»
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟
  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2