Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:18:30 GMT

گمرک بوشهر آماده ورود کالاهای اساسی به کشور است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۴۱۴۵

گمرک بوشهر آماده ورود کالاهای اساسی به کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز قره بیگی صبح یکشنبه در مراسم معارفه معاون امور گمرکی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر با اشاره به پهلوگیری کشتی ۱۰ هزار تنی برنج  در بندر بوشهر اظهار داشت: حدود شش سالاست که کالاهای اساسی از گمرک بوشهر وارد کشور نشده بود که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته توسط مدیریت ارشد استان، دولت بخشی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم  را از گمرکات استان بوشهر ترخیص خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در همین راستا گمرک در کمترین زمان ممکن و با اختصاص حداکثری تسهیلات گمرکی و به صورت شبانه روزی نسبت به خروج و ترخیص کالا اقدام خواهد کرد.

مدیرکل گمرک بوشهر تکریم تجار و بازرگانان را سرلوحه فعالیت‌های گمرک عنوان کرد و گفت: مردم داری، رونق تجارت و سلامت اداری از موارد می باشد که همواره  در گمرک مورد تاکید قرار گرفته است.

قره بیگی تاکید کرد: اعتبار وجایگاه گمرک با همیاری و همکاری تجار و بازرگانان ارتقاء پیدا خواهد کرد، که امیداوریم با ایجاد این تعامل و همکاری زمینه رونق بیش از پیش گمرک بوشهر و توسعه تجارت در استان فراهم شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۶۰ درصد از امور در استان مربوط به حوزه خدمات و تجارت است که نشان دهنده حساسیت کار در گمرک است.

ناظر گمرکات استان بوشهر رونق اقتصادی استان را در گروه تقویت صادرات عنوان کرد و گفت: یکی از مولفه‌های مهم و اثرگذار که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری در بخش رونق تولید است تسریع و تسهیل در صادرات است که گمرک با ایجاد بسته تشویقی صادرات  زمینه این مهم را فراهم کرده است.

قره بیگی به معاون جدید امور گمرکی (صادرات و ترانزیت) ستاد  نظارت گمرکات استان بوشهر اشاره کرد و گفت: علی اسماعیل پور از نیروهای جوان ، بومی ، متعهد و ارزشی در گمرک بوشهر است که علیرغم جوانی از تجربه بالایی در گمرک برخوردار است.

وی افزود: اشرافیت ایشان به قوانین گمرکی ، سلامت کاری و همچنین تعهد بالای کاری و پیگیری های فراوان ایشان از مهمترین مزیت‌هایی است که موجب شده تا ایشان به عنوان معاونت امور گمرکی (صادرات و ترانزیت ) ستاد  نظارت گمرکات استان بوشهر معرفی شود.

 در پایان این مراسم طی حکمی از سوی معاون توسعه و مدیریت گمرک جمهوری اسلامی ایران  آقای علی اسماعیل پور به عنوان  معاون جدید امور گمرکی (صادرات و ترانزیت ) ستاد  نظارت گمرکات استان بوشهر معرفی شد.

کد خبر 4797994

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اسماعیل پور بوشهر بندر بوشهر بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین بارش برف یاسوج تعطیلی مدارس ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی در بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نماینده سازمان صمت استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقادیری نوشیدنی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به سازمان های زیربط ارسال شد، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟