Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون اجرایی شورای عالی قرآن دو عامل ارتقای ظرفیت تولیدات قرآنی و توقع به‌حق قرآنیان را موجب آغاز دوره جدید تولیدات قرآنی در شورا دانست.

با توافق و همکاری مشترک بین شورای عالی قرآن و شبکه قرآن و معارف سیما، پروژه ضبط تصویری تلاوت و دعا، از روز چهارشنبه، ۲۰ آذرماه آغاز شد. در این برنامه که مقرر است به صورت مستمر، چهارشنبه‌های هر هفته به میزبانی مدیریت تولید شورای عالی قرآن انجام شود، با استقرار یک تیم فنی از شبکه قرآن و معارف سیما، از قاریان و دعاخوانان ممتاز در سطوح مختلف، آثار متعددی جهت پخش اذانگاهی و غیر اذانگاهی از شبکه‌های صداوسیما ضبط خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو هماهنگی انجام شده با مدیر رادیو قرآن، صوت تلاوت‌ها و دعاهای تولیدی، در این رادیو هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با آغاز دوره جدید تولیدات قرآنی در شورا اظهار کرد: هیچ تردیدی در مورد ضرورت تقویت و ارتقای ظرفیت تولید و پخش تلاوت قرآن و دعا در صدا و سیما و شبکه‌های مختلف به‌ویژه در اوقات اذانگاهی وجود ندارد، یعنی حتما باید تلاوت قرآن، دعا و زیارت‌های مختلف در شبکه‌های مختلف صدا و سیما روز به روز تقویت شده و استمرار داشته باشد.

میرزاجانی ادامه داد: از طرفی جامعه اساتید، قاریان و دعاخوانان ممتاز کشور نیز این توقع به حق را داشته‌اند که باید بتوانیم به صورت روزآمد و نو به نو از تلاوت عزیزان در رسانه ملی استفاده کنیم. براساس این ضرورت‌ها و توقعات به حق، تعامل خوبی بین شورای عالی قرآن و شبکه قرآن و معارف سیما صورت گرفت و جلساتی نیز در این راستا برگزار شد که منجر به این شد تا شورای عالی قرآن طی روزهای چهارشنبه‌ هر هفته از قاریان و اساتید مبرز قرآنی و دعاخوانان ممتاز میزبانی کند و شورا به عنوان محل ضبط دائمی و مستمر تلاوت قرآن و دعا قرار گیرد.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن تصریح کرد: به نظر بنده این رویداد می‌تواند موجب ایجاد نوعی تحول و جهش در پخش برنامه‌های قرآنی اعم از تلاوت و دعا در رسانه ملی شود. این برنامه از 20 آذرماه در شورای عالی قرآن آغاز شد که این فضای ضبط نیز به صورت هفتگی برقرار خواهد بود.

میرزاجانی با بیان اینکه در یک تقویم زمانی مشخص و مدون از قاریان و دعاخوانان ممتاز کشور جهت حضور در این برنامه دعوت شده و از اجرای ایشان نیز ضبط تصویری می‌شود، گفت: بخشی از این تولیدات در اوقات اذانگاهی به صورت ویژه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین، بخش دیگر این تولیدات نیز در اوقات غیر اذانگاهی مورد استفاده شبکه‌های مختلف قرار خواهد گرفت و شبکه قرآن نیز که خود در این امر مشارکت ویژه داشته و دبیری شورای معارف سیما را نیز برعهده دارد، از این تولیدات بهره برده و آن‌ها را در اختیار شبکه‌های دیگر سیما نیز قرار خواهد داد.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن تصریح کرد: همچین، طی هماهنگی که با مدیر شبکه رادیویی قرآن انجام شده است، صوت این تولیدات در اختیار رادیو قرآن قرار داده شده و از این شبکه رادیویی پخش خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی ارتقای ظرفیت آغاز دوره جدید تولیدات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما ادعای هک رد کرد

صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن