Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوزستان_مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: با توجه به اولویت بندی که انجام خواهد گرفت، تاسیسات فرسوده شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را نوسازی و بازسازی خواهیم کرد و در این زمینه گام های موثری را خواهیم برداشت.

به گزارش قدس آنلاین، احمد محمدی در نشست خبری در دومین روز یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در اهواز برگزار شد، در خصوص بحث نوسازی تاسیسات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اظهار کرد: یک طرح عمده برای بهسازی و بازسازی تاسیسات در مجموعه مناطق نفتخیز جنوب در حال پیگیری و مطالعات آن رو به اتمام است و پس از اتمام این مطالعات وارد فاز اجرایی نوسازی و بازسازی تاسیسات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اولویت بندی که انجام خواهد گرفت، تاسیسات فرسوده شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را نوسازی و بازسازی خواهیم کرد و در این زمینه گام های موثری را خواهیم برداشت.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: حجم قابل توجهی از تجهیزات و تاسیسات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب فرسوده و نیاز به بازسازی و نوسازی دارند که در تلاش هستیم تا این کار را به بهترین شکل در مجموعه شرکت اجرایی کنیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است