Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمبرداری فیلم سینمایی «ما که هستیم» مدتی است آغاز شده و تهران، دماوند و شیراز لوکیشن‌های اصلی این فیلم هستند. ابوالحسن کیوان، نقاش، مجسمه ساز، معمار و فیلمساز ایرانی است که سال ۱۳۵۸ از دانشگاه «هنر» در تهران فارغ التحصیل شد و بعد از مهاجرت به استرالیا، در دانشگاه«تیف کالج» به تحصیلات خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیوان فعالیت هنری خود را سال‌ها قبل از ورود به دانشگاه، یعنی سال ۱۳۴۸ در رشته‌های پوستر و پلاکارد سینما آغاز کرد. او در آن زمان، کارهای تبلیغاتی شرکت‌های بین‌المللی پخش فیلم در ایران مثل «کلمبیا»، «برادران وارنر» و «متروگلدن مایر» را به عهده داشت. بعضی از فیلم‌های این فیلمساز ایرانی در جشنواره‌های کشورهای مختلف دنیا برنده جایزه شده اند. فیلم  «J & B» او در استرالیا ساخته شد و در سال ۲۰۱۴ در فستیوال کن پذیرفته شد، همچنین فیلم او با عنوان «مهاجرت» در سال ۲۰۱۸ برنده دو «مدال» از فستیوال فیلم «کلکته» در هند شد. فیلم «مهاجرت» در شش فستیوال تا مرحله Official selection پیش رفت. در خلاصه داستان فیلم جدید ابوالحسن کیوان یعنی «ما که هستیم» آمده است: مردی ناامید که فکر می‌کند، جامعه موقعیت مناسبی برای شکوفایی استعدادهایش در اختیار او نگذاشته و عمرش به بطالت و پوچی گذشته است، پس از مرگ مادرش با بحرانی تازه روبرو می‌شود و می‌فهمد که پدر و مادر واقعی‌اش آنهایی نیستند که او را بزرگ کرده‌اند. او از این زمان کنجکاوانه همراه همکار و دوستش در پی پیدا کردن پدر و مادر و هویت واقعی‌اش می‌رود و در میانه ماجرا اتفاقات عجیبی برایش رقم می‌خورد... گروه بازیگران این فیلم را، افشین نخعی، مهدی خان احمدی، رایا نصیری، نینا برزگر، شیما الله بیگی، رضا برزگر، الهه پور رستمی و معصومه دشتی تشکیل می‌دهند. دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سجادیان، مدیرصدابرداری: میثم حسنلو، مدیر تولید: نریمان اقبالی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: بهارک فرامرزی، مدیر تدارکات: علی رفعت خواه گریم:الهه عالی حسینی، رضا سالاری، طراح صحنه: ابوالحسن کیوان، لباس: سارا ولی پور، مشاور فرهنگی: سلمان فرخنده، مدیر رسانه: فرنوش آبا. تهیه‌کنندگی این فیلم را ابوالحسن کیوان به عهده دارد. عکس: الهه حسینی ۲۵۸۲۵۸ کد خبر 1331328

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران کارگردانان سینمای ایران باشگاه استقلال آندره استراماچونی آلودگی هوا لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا استان البرز عراق باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر کار بسیار بسیار بزرگی انجام و پرسپولیس واگذار شد.

به گزارش تسنیم، رضا درویش درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: امروز یک کار نشدنی و غیر ممکن، ممکن شد. از سال 64 و نزدیک به 40 سال است سابقه همکاری با پرسپولیس را دارم و از آن روز تا الان شنیده بودم که واگذار می‌شود. خدا را شکر کار بسیار بسیار بزرگی انجام شد؛ این واگذاری نشان دهنده اراده همت مسئولان بود و زحمات طاقت فرسایی کشیده شد؛ هم وزارت ورزش و هم وزارت اقتصاد و دارایی.

وی ادامه داد: جا دارد از آقای قربان‌زاده (رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی) تشکر کنم که امروز نبود ولی در گذشته زحمات بسیار زیادی کشید. آن زمان گفتم کار بسیار بزرگی است. تا الان دغدغه ما مجوز حرفه‌ای بود و خدا را شکر با این واگذاری این دغدغه برطرف می‌شود. یکی از ارکان کسب مجوز حرفه‌ای رفع مشکل مالی بود که یقیناً با آمدن کنسرسیوم بانکی این مشکل برطرف می شود و باشگاه باید در پی این باشد که چطور سطح تیم را ارتقا دهد و به قهرمانی آسیا فکر کند.

درویش در مورد اینکه با توجه به سابقه همکاری با بانک خریدار پرسپولیس ابقای او در مدیرعاملی محتمل به نظر می‌رسد، گفت: تازه چند دقیقه است واگذاری انجام شده و فرصت این حرف ها نبوده است. یقیناً همه این آقایان به دنبال این هستند که سطح تیم را ارتقا دهند و هواداران خوشحال شوند. برای اینکه هوادار خوشحال شود باید تیم نتایج خوبی بگیرد. مهم این است که جایگاه پرسپولیس بالا باشد، چه ما باشیم و چه نباشیم. 45 سال است پرسپولیس بعد از انقلاب اداره شده و قهرمانی‌های زیادی هم به دست آورده است. مدیران زیادی هم زحمت کشیدند، امروز که ما هستیم و اگر یک روز هم قرار شد برویم حتما یک مدیر با تدبیر بهتر می‌آید که مشکلات را حل کند.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به سوالی درباره شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس و همچنین تمدید قرارداد اوسمار عنوان کرد: با اوسمار صحبتی درباره وضعیت تیم و دو بازی آینده داشتیم. قرار شد بعد از بازی با سپاهان برنامه‌اش را بدهد. او قبل از این هم نشان داده بود مربی بزرگ و با درکی است، ضمن اینکه بسیار با باشگاه و بازیکن همراه است. قطعاً اولین گزینه‌ای ما که به آن فکر می کنم اوسمار است. 

وی افزود: پرسپولیس خانه دایی است. ما با او مشورت هم می‌کنیم. آخرین صحبتی که با دایی چند ماه پیش داشتم اصلاً بحثی برای حضور در فوتبال ندارد. متأسفانه بعضی‌ها به این مسائل دامن می‌زنند تا فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. چهار،‌ پنج تیم بالای جدول را نگاه کنید،‌کدام خبرنگار از مدیر آن تیم پرسیده که آیا با بازیکن تمدید کردید؟ در این سه هفته اخیر مدام از ما می‌پرسند. چرا از تیم‌های دیگر نمی‌پرسند؟ حتی در مورد مربی آنها هم نمی‌پرسند. اینها دنبال حاشیه هستند.

درویش در واکنش به این موضوع که مدیرعامل بانک شهر اعلام کرده او همچنان به عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه خواهد داد، گفت: ایشان به ما لطف دارند اما هنوز تصمیم‌گیری نشده است. چه ما باشیم و نباشیم پرسپولیسی هستیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • آذربایجان به ایران الحاق نمی‌شود، چون اسرائیل کنار ماست!
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود