Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی شهادت بسیجی «سید علی رضوی» را به خانواده وی و مردم استان تبریک و تسلیت گفت.

محمدصادق معتمدیان در این پیام اظهارکرد: عروج بسیجی انقلابی، شهید سید علی رضوی در رزمایش نیروهای مسلح، موجب تأثر و اندوهِ وافر همگان شد.

وی افزود: اینجانب شهادت آن بسیجی مومن را محضر خانواده معزز ایشان و مردم انقلابی و شهیدپرور استان خراسان جنوبی، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای آن شهید مکرم، همنشینی با شهدا، صلحا و صدیقین را آرزومندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در ادامه این پیام آمده است:  از خداوند متعال، افضل درجات و رضوان الهی برای آن شهید بزرگوار و صبر و اجر برای بازماندگان مسالت دارم.

پیکر مطهر بسیجی شهید سید علی رضوی امروز (یکشنبه) ساعت ۱۲:۳۰ از مصلی هیات ابوالفضلی (ع) بیرجند تشییع و در روستای سیدان خاکسپاری می‌شود.

بسیجی سید علی رضوی هفته گذشته در ماموریت آموزشی یگان رزم تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی حین رزمایش به شهادت رسید.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد روز دوشنبه در حاشیه این مراسم عقد گفت: این اقدام با هدف فرهنگ سازی ازدواج آسان انجام شد، تا جوانان به دور از صرف هزینه های اضافی و تجمل به فکر سنت ازدواج باشند.

فاطمه رضایی افزود: با گسترش روحیه ساده زیستی، همکاری و توجه مسوولان شاهد آغاز زندگی مشترک بسیاری از جوانان و کاهش معضلات اخلاقی در جامعه خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز این حرکت نشان از آن دارد که می توان در جوار مزار شهدا شادی هم کرد، بدون این که مرتکب گناهی شد.

در این مراسم، خطبه عقد «ابوالفضل حسینی» و «ساجده صادقی» از سوی مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی قرائت شد.

شهرستان تایباد ۱۲۶ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • خراسان جنوبی، عزادار شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر
  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم