Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی از ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان به اهالی مناطق کمتر توسعه یافته شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « علی صالحی » در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی پنج ماه اخیر هیأت بازرسی دادگستری کل استان هرمزگان دو بار از هریک از حوزه‌های قضایی این استان بازدید کرده است و اعضای این هیأت پس از بررسی وضعیت دادگستری هر شهرستان با حضور در محل مسجد جامع اقدام به برگزاری دیدارهای مردمی نموده اند که بر این اساس تاکنون ، بیست و سه جلسه دیدار مردمی در مساجد جامع شهرستان ها و بخش های مختلف استان برگزار شده و طی آن، سه هزار و یکصد و هفده نفر از شهروندان در محیطی ساده و صمیمی و به دور از تشریفات مرسوم، مطالبات خود را با مسئولین قضایی مطرح نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تمامی درخواست‌های مطرح شده از سوی شهروندان هرمزگانی توسط مسئولین قضایی مورد رسیدگی قرار گرفته و دستورات لازم در ارتباط با آن‌ها صادر شده است.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه افزود: به همت معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان و با اهتمام دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، تیم هایی متشکل از قضات و مشاوران حقوقی و خانواده در محلات حاشیه نشین و کمتر توسعه یافته شهر بندرعباس حضور یافته و به این ترتیب اهالی این محلات از خدمات مشاوره حقوقی و خانواده به صورت رایگان بهره‌مند شدند.

 

صالحی گفت: تاکنون ساکنین پنج محله آیت الله غفاری، اسلام آباد،چاهستانی ها، کوی ملت و تپه های الله اکبر از این خدمات برخوردار شده اند .

 

وی در تشریح اهداف این برنامه ها خاطرنشان کرد: بی تردید ارتباط دو سویه مردم با مسؤولین در تصمیم سازی‌های کاربردی به منظور رفع مشکلات اجتماعی اثر بخش بوده و نقش بسزایی در جلب اعتماد عمومی به عنوان گرانمایه‌ترین سرمایه دستگاه قضایی خواهد داشت.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد قرآن کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مسجد نماز جمعه قرآن کریم دادگستری مشاوره رایگان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان

همایون عمودی زاده اظهار کرد: مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و صدای مشاور ۱۴۸۰ جزو فعالیت‌های سازمان بهزیستی در راستای ارتقاء توانمندی‌های افراد در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی جهت مقابله با مسائل اجتماعی در شرایط بحرانی است.

وی اضافه کرد: ارتقاء توانمندی‌های افراد در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی جهت مقابله با مسائل اجتماعی در شرایط بحرانی از طریق ارائه خدمات تخصصی و به موقع اورژانس اجتماعی و همچنین شناسایی آسیب‌های اجتماعی نو پدید با توجه به گستردگی اهداف، سازمان بهزیستی بسیار مهم است.

 مدیرکل بهزیستی لرستان از فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در استان به صورت دولتی و غیردولتی به جامعه هدف خبرداد و افزود: در زندگی امروز با توجه به استرس‌ها و اضطراب‌هایی که در زندگی وجود دارد همه مردم نیازمند خدمات مشاوره‌ای هستند و از آنجا که دسترسی به مراکز مشاوره حضوری ممکن است موجب به وجود آمدن چالش‌هایی در زندگی افراد شود لذا خط تلفنی صدای مشاور سازمان بهزیستی، برای ارائه خدمات مشاوره رایگان فعال است.

عمودی زاده تصریح کرد: این سامانه تلفنی همه روزه از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۴ به صورت رایگان فعال است.

وی از فعالیت ۱۱ مرکز اورژانس اجتماعی در استان خبر داد و گفت: این مراکز آمادگی لازم برای ارائه خدمات به جامعه هدف در لرستان را دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی