Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی شهرداری کوهدشت با اشاره به زهکشی در برخی از مناطق این شهر گفت: امسال معضل آب‌گرفتگی‌ در نقاط بحران‌زای کوهدشت برطرف می‌شود. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

محمدباقر باقری‌مجد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت در رابطه با آب‌گرفتگی معابر در سطح این شهر اظهار داشت: نقشه‌های شهری کوهدشت براساس شیب طبیعی منطقه طراحی و اجرا نشده و مسیر طبیعی روان‌آب‌های سطحی براثر ساخت‌ و ساز مسدود شده‌ است، به‌همین دلیل هنگام بارش‌های شدید با آب‌گرفتگی معابر و واحدهای مسکونی رو‌به‌رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گذشته همیشه هشت نقطه در کوهدشت از جمله خیابان شهید حسین رضایی در هنگام بارندگی دچار بحران می‌شد که ما با زهکشی مناسب در بالادست دبی ورودی به این خیابان را تقسیم کردیم و این مشکل برطرف شده‌ است.

زندگی در شرایط سخت / آب‌گرفتگی خیابان‌ها و منازل مردم در آبادان + فیلمروزگار سخت مردم در منطقه محروم اهواز / طغیان مجدد فاضلاب و آب‌گرفتگی خیابان‌های کوت‌عبدالله‌ + تصاویر‌‌آب‌گرفتگی مجدد خیابان‌های اهواز + فیلم

معاون عمرانی شهرداری کوهدشت عنوان کرد: در سال‌های گذشته دبی آب در بلوار خلیج‌ فارس بالا بود و در هنگام بارندگی وارد شهرک شهید رجایی می‌شد که نقاط بحران‌زای این منطقه با زهکشی و احداث کانال با کنترل روان‌آب‌های سطحی رفع مشکل شد.

وی بیان کرد: هم‌اکنون آب‌گرفتگی معابر در خیابان‌های دکتر حسابی و سیدالشهدا(ع)، انتهای خیابان هفتم تیر، بلوار خلیج‌ فارس در زیر پل هوایی را داریم که با کار کارشناسی در حال طراحی‌های لازم هستیم و امسال برطرف شدن آب‌گرفتگی‌ها را در این نقاط انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ 644/ح

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۰۹ هزار تن آسفالت برای معابر شهری قم استفاده شد گفت: در سال جاری این عدد به ۲۱۷ هزار تن خواهد رسید.

عباس حلوایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از اقدامات معاونت فنی و عمرانی، احداث ایستگاه‌های انتقال پسماند به منظور افزایش بهره‌وری حمل‌ونقل پسماند شهری به مرکز دفن و پردازش البرز است.

وی افزود: در این مسیر تصمیم بر آن گرفته شد تا جانمایی این سایت‌ها در چندین نقطه شهر که گرد و غبار و بوی بود وجود نداشته باشد، انجام شود که یکی از آن‌ها در منطقه ۵ است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این سایت تخلیه زباله در مسیر انتهای شهرک قدس به سمت مسجد جمکران جانمایی شد و قرار است قرارداد آن طی دو یا سه ماه آینده به مبلغ ۱۴ میلیارد تکمیل شود.

حلوایی‌زاده ادامه داد: سال گذشته بالغ بر ۲۰۹ هزار تن آسفالت برای معابر شهر قم در نظر گرفته شد که برای امسال ۲۱۷ هزار تن پیش بینی اولیه انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تلاش مجموعه برای افزایش این میزان برای حل معضلات روسازی آسفالت در شهر است، گفت: در طول یک ما سپری شده از سال جدید نیز بالغ بر ۲۵ هزار تن آسفالت پخش شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه پارکینگ چهل اختران از جمله پروژه‌های ساخت پارکینگ در طول سال ۱۴۰۲ بود که به نتیجه مطلوب رسید، تصریح کرد: همچنین طبقه منفی یک و دو پارکینگ بازار کهنه نیز به اتمام رسیده است تا با طراحی طبقه همکف عملیات جدید آغاز شود.

حلوایی‌زاده ادامه داد: در حوزه طراحی پروژه عمرانی، طراحی اتصال بلوار گمرک و ۵۵ متری به کمربندی امام علی (ع) انجام شده است، از سوی دیگر طراحی بلوار آیت‌الله قاضی خرم‌آبادی با چند تقاطع در دست اقدام است و طراحی روش‌های اتصال محور جمهوری به بلوار یادگار امام نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: این پروژه غیرهمسطح است، یکی از لوله آب‌های اصلی شهر قم از این منطقه می‌گذرد و دکل‌های ۲۳۰ ولت به بالا در این منطقه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 748844

دیگر خبرها

  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد