Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سیدصادق موسوی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران طی حکمی مسعود مدرسی  را به سمت مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی این انجمن منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:«جناب آقای مسعود مدرسی نظر به تجارب و تخصص جنابعالی نسبت به مسایل انجمن سینمای جوانان ایران و چشم‌انداز مورد انتظار آن، به موجب این حکم به عنوان مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش برای افزایش کمی و کیفی رضایت‌مندی از روابط عمومی، ارائه مستمر دیدگاه‌ها و نظرات فیلمسازان جوان و همچنین پاسخ‌گویی به موقع به سؤالات و نیازهای اطلاعاتی خانواده بزرگ فیلم کوتاه، هم‌کاری و تعامل مناسب با رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، رسانه ملی و انجمن‌های صنفی، تدوین و اجرای نظام جامع ارتباطات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دفاتر سینمای جوان در سراسر کشور با هدف تعامل سازنده و فعال با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله ماموریت‌های شما است.

امید است با اتکا به خداوند متعال در اطلاع رسانی به موقع فعالیت‌ها و موفقیت‌های فیلمسازان جوان به ویژه در حوزه فیلم کوتاه موفق و موید باشید.»

مدرسی از اعضای باسابقه انجمن سینمای جوانان ایران و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مدیریت رسانه است. پیش از این آرش عباسی مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی انجمن سینمای جوانان ایران بود.

برچسب‌ها روابط عمومی و اطلاع رسانی سینما فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روابط عمومی و اطلاع رسانی سینما فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران روابط عمومی و اطلاع رسانی سینما فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه در دویستمین روز حمله نظامی ارتش اشغالگر اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت سه هزار و ۲۵ کشتار و جنایت در نوار غزه انجام داده است.
دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه افزود: در ۲۰۰ روز گذشته از حملات ارتش اسرائیل به نوارغزه، ۴۱ هزار و ۱۸۳ فلسطینی شهید و یا مفقود شدند که ۱۴ هزار و ۷۷۸ نفر از شهدا کودک هستند.
بنا به اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت غزه، دست کم ۳۰ کودک در نوار محاصره شده غزه بر اثر قحطی و گرسنگی شهید شدند.
در این مدت ۴۸۵ نفر از کادر پزشکی و درمانی، ۱۴۰ خبرنگار و ۶۷ نیروی دفاع مدنی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر پلتفرم نماوا
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • واکنش سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا