Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی از شناور شدن نرخ عوارض در آزادراه‌ها خبر داد و گفت: حجم پروژه‌های عمرانی وزارت راه با پیمانکاران ۲۵ هزار میلیارد تومان است. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد اسلامی در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی با 394 شرکت قراردادهایی به ارزش 25 هزار میلیارد تومان دارد اظهار کرد: بر اساس صورت وضعیت 159 شرکت که در فرآیند بررسی قرار دارند، 5 هزار میلیارد تومان به این شرکت‌ها باید پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر بدون دخالت انسان و برای اولین بار، کارفرما، معاونان وزیر، مهندسان مشاور فرآیندهای پروژه را به صورت آنلاین رصد می‌کنند، افزود: این کار نقش برجسته‌ای را در شفاف‌سازی و سلامت اداری ایفا می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اینکه در گذشته ذینفع به صورت دستی مدارک را برای تایید به آزمایشگاه فنی مکانیک خاک ارائه می‌کرد گفت: امروز این رویه تغییر کرده و سیستمی شده است به این ترتیب کنترل‌ها به صورت دقیق و بسیار منظم از پروژه‌ها صورت می‌گیرد.

اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به راه‌اندازی سامانه سنجش رضایتمندی مسافران در فرودگاه‌ها اشاره کرد و گفت: مردم می‌توانند در خصوص کیفیت رفتار مدیریت، زیرساخت‌های فرودگاهی و سیستم مراقبت یکپارچه خدمات‌رسانی اعلام نظر کنند.

وی همچنین از محاسبه نرخ عوارض آزادراهی برای خودروها بر اساس پیمایش خبر داد و گفت: بر اساس ابلاغی که صورت گرفته برای خودروهای پرتردد (40 مرتبه در ماه) در نرخ عوارض تخفیف می‌دهیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه قطعه یک آزادراه تهران - شمال به زودی افتتاح می‌شود گفت: نرخ عوارض در این آزادراه متفاوت و شناور خواهد بود. به عبارت دیگر مردم می‌توانند ساعتی را برای تردد از سیستم الکترونیک انتخاب کنند که قیمت عوارض آن کمتر است.

اسلامی با بیان اینکه بابت تاخیر در افتتاح قطعه یک آزاد راه تهران - شمال از مردم عذرخواهی می‌کنم افزود: وعده داده بودم که آزادراه اواخر تابستان زیر بار ترافیک می‌رود اما این وعده عملیاتی نشد.

وی با بیان اینکه ساخت منطقه دو و سه آزادراه تهران - شمال 20 هزار میلیارد تومان منابع مالی می‌خواهد گفت: ساخت منطقه آزادراه از سال 93 آغاز شده است.

به گزارش تسنیم، بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت آزادراه تهران - شمال قطعه یک این آزادراه اواخر دی ماه امسال زیر بار ترافیک می‌رود.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال

سرهنگ  پیمان کرمی  از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل‌ ١٦ انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون ترافیک در جاده کرج - چالوس از میدان امیرکبیر کرج تا شهرستانک روان است.

کرمی گفت : ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • محور هراز و آزادراه تهران-شمال قفل شد
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • افزایش ۳۰درصدی نرخ عوارض آزادراه‌ها
  • افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور | نرخ جدید عوارض آزادراه ها را ببینید
  • نرخ عوارض آزادراه‌های کشور ۳۰ درصد افزایش یافت
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد