Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@23:59:37 GMT

منشا بوی نامطبوع تهران بزودی مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۷۹۷۹

منشا بوی نامطبوع تهران بزودی مشخص می‌شود

تین نیوز

استاندار تهران با اشاره به شناسایی ۲۷ کانون انتشار بوی نامطبوع از مشخص شدن منشا بوی نامطبوع در هفته جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از صدا و سیما، محسنی بند پی استاندار تهران درباره انتشار بوی نامطبوع تهران گفت: تاکنون ۲۷ کانونی منشا بوی نامتبوع در جنوب تهران شناسایی شده است که این هفته جلسه‌ای را برای ریشه یابی و بررسی منشا این بو برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سازمان حفاظت محیط زیست و شهرداری تهران نسبت به شناسایی نوع گاز این ۲۷ کانون اقدام کرده اند که در جلسه این هفته منشا آن را مشخص می‌کنیم و به تناسب ان دستگاه مسئول را مکلف می‌کنیم تا تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

استاندار تهران با بیان اینکه تغییر جهت وزش باد از جنوب به سمت شمال باعث انتشار این بوی نامطبوع شده بود، افزود: در واقع تغییر در جهت وزش باد سبب شده است تا بوی ناشی از فعالیت دامپروری، کارخانه‌ها و صنایع آلاینده، سیستم تصفیه و دفع فاضلاب و جمع آوری زباله منجر به انتشار بوی نامطبوع شود. این در حالی است که در حالت عادی جهت ورزش از غرب به جنوب شرق است.

وی گفت:ضمن اینکه منشا این بو با بویی که سال گذشته انتشار یافت، تفاوت اساسی دارد و یکی نیست و این بو به صورت گازی متصاعد می‌شود و در یک ماه اخیر دوبار در تهران منتشر شده است.

محسنی بند پی افزود: در صورت مشخص شدن منشا بو در جلسه این هفته دستگاه مسئول را مکلف به دفع این بو به صورت اضطراری خواهیم کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بوی نامطبوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اینکه سازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال مطلبی را روی خروجی سایت قرار داد و به شدت نسبت به اینکه مسابقه پایانی این تیم در فصل جاری مقابل پیکان بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اعتراض کرد.

آن‌ها تاکید دارند اگر استقلال در هفته پایانی پیکارهای لیگ برتر قهرمان شود، حق مسلم هوادارانش است که در جشن حضور داشته باشند. البته این خبر خیلی زود از روی خروجی کانال باشگاه استقلال حذف شد و بحث‌های بسیار زیادی را نیز بر سر زبان‌ها انداخت.

از قرار معلوم استقلالی‌ها همچنان به طور جدی اعتراض خودشان را دارند و قضیه را پیگیری هم می‌کنند اما دلیل حذف خبر مذکور آن بود که از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به آن‌ها گفتند وقتی قضیه را در قالب یک نامه اداری خصوصی مطرح کرده‌اند، دلیلی برای رسانه‌ای کردن آن وجود ندارد و اگر این مطلب روی خروجی کانال باقی بماند، به چشم بیانیه نگریسته خواهد شد و فدراسیون بر اساس قانون استقلال را ۲ میلیارد تومان جریمه می‌کند.

کد خبر 848161 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها