Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم استقبال از دکتر مسعود سلیمانیدانشمند برجسته ایرانی که یک سال در زندان‌های آمریکا در بند بود امروز یکشنبه ۲۴ آذر در دانشگاه تربیت مدرس با حضور حسین سالار آملی، معاون امور بین الملل وزارت علوم، محمد تقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد تقی احمدی، رئیس دانشگاه تربیت مدرس در این مراسم اظهار کرد: این روز در تاریخ دانشگاه باقی خواهد ماند. مسعود بزرگ مردی است که زحمات و رنج‌های او در سخنانی کوتاه نمی‌گنجد او یک دانشمند فرهیخته و یک مسلمان جهادگر است.

او در ادامه بیان کرد: ۱۴ ماه تحمل سختی‌ها و تحمل بزرگترین شکنجه‌های روحی او را از آنچه بود آب‌دیده‌تر کرد تا آنجا که به سکینه الهی دست یافت و در مقابل تهدید دشمنان این مرز و بوم لبخندی تمسخر آمیز تحویل داد و در این مبارزه به اقرار دشمنان موفق بود.

بیشتر بخوانید: تشریح آخرین وضعیت جسمانی دکتر سلیمانی از زبان پزشک معالجش

احمدی در ادامه گفت: مادر دکتر سلیمانی در این مدت مرحوم شد و نتوانست فرزندش را ببیند.

او در ادامه افزود: دکتر سلیمانی از نظر جسمی ضعف دارند، برنامه را کوتاه برگزار می‌کنیم و امیدواریم دکتر سلیمانی پیامش را به گوش همگان برساند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در ادامه گفت: درس‌هایی که سلیمانی در این مدت تجربه کرد برای تمام جوانان این مرز و بوم آموزنده است. دکتر سلیمانی به عینه این ناجوانمردی‌ها را تحمل کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسعود سلیمانی دانشگاه تربیت مدرس دانشمند ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دکتر موذنی رییس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده است در صورت تمایل دانشجویان آمریکایی و اروپایی که در حمایت از مردم مظلوم غزه، از طرف دانشگاه‌های خود به اخراج تهدید شده اندرا جذب و بورسیه کند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز هم از این پیشنهاد رئیس دانشگاه ابراز خوشنودی کردند.
همچنین دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی دارد این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.
دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • ربایندگان یسنا به جرم خود اقرار کردند
  • جزئیات جدید از ماجرای گم شدن یسنا / ربایندگان اقرار کردند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود