Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این میزگرد تخصصی سجاد رستمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، ذبیح‌الله غریب رییس سازمان جهاد کشاورزی، اسماعیل الله‌دادی مدیرکل گمرک، جلیل‌الله رضوی دهکردی دبیر اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی، حسن شمسی‌پور دهکردی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت و محمدکاظم منزوی معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت و مسعود سوردی مسوول خانه صنعت و معدن چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌کنندگان در این میزگرد در خصوص وضعیت کشور و چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های مختلف مرتبط با نهضت تولید، آسیب‌ها، نقاط قوت و ضعف، چالش‌ها، فرصت‌ها و توانمندی‌ها این بخش ایران سخن کردند.

به گزارش ایرنا، تاکنون میزگردهای تخصصی در موضوعات مختلف با حضور مسئولان و کارشناسان متخصص، علمی و دانشگاهی از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

مشروح میزگرد تخصصی "نهضت تولید ملی" به‌زودی از سوی ایرنا مرکز شهرکرد به نشانی https://www.irna.ir در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها صنعت و معدن رونق تولید تولید ملی چهارمحال وبختیاری رسانه میزگرد ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن رونق تولید تولید ملی چهارمحال وبختیاری رسانه میزگرد ایرنا صنعت و معدن رونق تولید تولید ملی چهارمحال وبختیاری رسانه میزگرد ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری

آفتاب‌‌نیوز :

چهارمحال و بختیاری با مساحتی حدود ۱۶۴۲۱ کیلومتر مربع، بیست و دومین استان ایران از نظر مساحت و یکی از استان‌های مناطق کوهستانی فلات مرکزی کشورمان است و از شمال و مشرق با اصفهان، از سمت غرب با خوزستان، از جنوب با کهگیلویه و بویراحمد و در شمال غربی با لرستان هم مرز و همسایه است.

زبان‌هایی که مردم این نقطه با آن صحبت می‌کنند فارسی، لری، بختیاری و ترکی است و شهرکرد مرکز این استان است که با ۲۰۶۶ متر ارتفاع مرتفع‌ترین مرکز استان کشورمان محسوب می‌شود.

در این استان میانگین ارتفاع حدود ۲۱۵۳ متر است و به همین علت چهارمحال و بختیاری به بام ایران معروف شده است.

شهرستان‌ها شهرکرد، بروجن، اردل، کیار، سامان، لردگان، فارسان، بن و کوهرنگ از شهر‌های این استان است.

دیگر خبرها

  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود