Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@05:03:08 GMT

کشتی حامل ۱۰ هزار تن برنج در بندر بوشهر پهلو گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۷۰۳۷

کشتی حامل ۱۰ هزار تن برنج در بندر بوشهر پهلو گرفت

بهروز قره‌بیگی  روز یکشنبه در آیین معارفه معاون امور گمرکی (صادرات و ترانزیت) ستاد نظارت گمرک‌های استان بوشهر افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط استاندار بوشهر دولت مجوز واردات بخشی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را از طریق گمرک‌های این استان صادر کرده‌است که پهلوگیری کشتی حامل محموله ۱۰هزار تنی برنج در بندر بوشهر پس از ۶ سال طبق این مجوز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در همین ارتباط گمرک بوشهر در کمترین زمان ممکن و با اختصاص حداکثری تسهیلات گمرکی و به صورت شبانه روزی نسبت به خروج و ترخیص کالاهای اساسی اقدام می‎کند.

قره‌بیگی ادامه داد: تکریم تجار و بازرگانان سرلوحه فعالیت‌ها و مردم‌داری، رونق تجارت و سلامت اداری از مواردی است که همواره در گمرک مورد تاکید قرار دارد. 

وی تاکید کرد: اعتبار و جایگاه  گمرک با همیاری و همکاری تجار و بازرگانان ارتقا پیدا خواهد کرد که امیداوریم با ایجاد این تعامل و همکاری زمینه رونق بیش از پیش گمرک بوشهر و توسعه تجارت در این استان فراهم شود. 

قره‌بیکی اضافه کرد: هم اکنون ۶۰ درصد از امور در استان بوشهر مربوط به حوزه خدمات و تجارت است که این نشان دهنده حساسیت کار در گمرک است. 

وی  رونق اقتصادی استان را در گرو تقویت صادرات عنوان کرد و گفت: یکی از مولفه‌های مهم و اثرگذار در بخش رونق تولید تسریع و تسهیل در صادرات است که گمرک با ایجاد بسته تشویقی صادرات زمینه این مهم را فراهم کرده‌است.

در این نشست طی حکمی از سوی معاون توسعه و مدیریت گمرک جمهوری اسلامی ایران علی اسماعیل پور به عنوان  معاون جدید امور گمرکی (صادرات و ترانزیت ) ستاد  نظارت گمرک‌های استان بوشهر معرفی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 برنج شبانه روزی کالاهای اساسی کشتی معارفه قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست

به گزارش همشهری آنلاین، پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب آقای پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.
امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و ‌تحویل‌شان را اعلام کرده ایم.

کد خبر 847336 برچسب‌ها ایران و پرتغال حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • ساخت مراحل اولیه اسکله آمریکایی‌ها آغاز شد/ کشتی نظامی آمریکا در ساحل غزه پهلو گرفت
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد