Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هانی معلمی معاون مدیر کل فرهنگی، هنری، اردوی وفضا‌های پرورشی وزارت آموزش وپرورش امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره دستاورد‌های کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان کرمان در محل کانون اندیشه اسلامی آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان با بیان اینکه یکی از اهداف بلند مأموریت کانون‌ها فرهنگی و تربیتی تربیت دانش آموزان در عرصه مهارت آموزی است، گفت: کانون‌های فرهنگی و تربیتی می‌توانند بهترین و زیباترین فرصت مهارت‌آموزی را برای دانش آموزان فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه امروزه در جامعه ما همه مردم دغدغه اشتغال را دارند، افزود: فضایی که در کانون‌های فرهنگی و تربیتی فراهم شده است، می‌تواند با آموزش‌های مهارتی به دانش آموزان این دغدغه جامعه را در آینده پوشش دهد.

اوبا بیان اینکه باید به کانون‌های فرهنگی و تربیتی به معنای واقعی توجه کرد، نه در مقام شعار، بیان کرو: همه‌ی مسئولانی که امروزه دغدغه اشتغال را دارند باید امروز از غرفه‌های دستاورد‌های کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان کرمان بازدید کنند تا به اهمیت مهارت آموزی این نهاد تربیتی پی ببرند.

معلمی با بیان اینکه قریب به ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی در کانون‌های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور در حال فعالیت هستند، گفت: مدیران باید کانون‌ها را باور داشته باشند و سبک زندگی و مهارت آموزی را در کانون‌ها به دانش‌آموزان بیاموزند.

معاون مدیرکل فرهنگی، هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امروزه آیین نامه مالی و اداری کانون‌های فرهنگی و تربیتی ابلاغ شده است، افزود: درآمد‌های کانون‌ها و اردوگاه‌ها باید به خودشان برگردد تا در راستای توسعه آن خرج شود.

او با اشاره به اینکه باید کانون‌ها را به عنوان نقطه عطف مهارت آموزی دانش آموزان بدانیم، عنوان کرد: مدیران باید نقش مهمی در بازاریابی هنر‌های دستی دانش آموزان داشته باشند و تولیدات انبوه دانش‌آموزان در معرض فروش قرار گیرند.

هانی معلمی با بیان اینکه برای اولین بار در کشور جشنواره دستاورد‌های کانون‌های فرهنگی و تربیتی در سطح استان‌ها آغاز به کار می‌کند، افزود: باید از تمامی ظرفیت‌های کانون‌های فرهنگی و تربیتی در راستای رسیدن به اهداف نظام تعلیم و تربیت استفاده شود.

وی گفت: کانون‌های فرهنگی و تربیتی سهم تاثیر گذاری در کارآفرینی و اشتغال آینده دانش آموزان دارند و به همین منظور باید جدی گرفته شوند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:دختران دانش آموز آبادان در یک کارگاه آموزشی با نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از جمله چای ترش آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی خواص و ویژگی های دارویی آن، بازارپسندی ،  میزان عرضه و تقاضای این گیاهان در جامعه  و ظرفیت های اقلیمی شهرستان آبادان جهت کشت گیاهان دارویی  آشنا شدند .

در این دوره که به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد ،۵۰ دانش آموز  حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • آموزش و پرورش : با معلم بلاگرها برخورد قانونی می‌شود/ چند نفر از این افراد را از سیستم حذف کرده ایم
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار