Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد نائینی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در مراسم هم‌اندیشی پژوهشگران حوزه دفاع مقدس که بعدازظهر امروز یکشنبه در سالن هویزه باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: همه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حتی نیروهای مسلح نگاه خوبی را به مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس دارند و از همین جهت پایگاه علمی شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: به لطف خدا اسناد بسیار خوبی در اختیار مرکز ما قرار دارد و یک نگاه راهبردی به آنها نگاه می‌شود؛ امروز در یک حرکت جهادی کار شتاب بیشتری گرفته ‌و در ۲ تا ۳ سال اخیر اقدامات بزرگی در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس انجام شده است.

او تصریح کرد: در حال حاضر ۴۰۰ پروژه در مرکز اجرایی شده و بیش از ۱ هزار کار پژوهشی در نظر گرفته شده که در صورت انجام بیش از ۲ هزار عنوان پژوهشی درباره دفاع مقدس خواهیم داشت.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با بیان این که نگاه ما در حوزه دفاع مقدس پژوهشی است، ادامه داد: پژوهش در مورد دفاع مقدس ابعاد گسترده‌ای دارد و هنوز سوالات بدون پاسخ وجود دارد.

او افزود: امروز از ۱۹ هزار کتابی که در مورد دفاع مقدس نوشته شده حدود ۱۵ درصد پژوهشی است و برای رشد در این حوزه کارهای زیادی را انجام دادیم.

نائینی خاطر نشان کرد: سال آینده اولین دوره انتخاب پژوهشگران برتر در حوزه دفاع مقدس را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه ارتش ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنج لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درون دروازه این تیم پس از غیبت طولانی مدت به دلیل مصدومیت بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با ۱۱ کلین شیت پشت سر سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بانان تیم‌های استقلال تهران و تراکتور در رده دوم قرار بگیرد.

تنها ۵ هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی است و اختلاف بیرانوند با صدر جدول کلین شیت ۳ عدد است و اگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خواهان دریافت جایزه دستکش طلایی است باید حداقل در ۴ بازی از ۵ دیدار تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در این ۵ هفته، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود، شاگردان «اوسمار ویه‌را» پس از آن باید در روز ۲۲ اردیبهشت رو در روی هوادار قرار گیرند. سرخ‌ها در هفته بیست و هشتم، میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهند بود و در دو هفته پایانی به ترتیب رو در روی شمس آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران قرار خواهند گرفت.

بیرانوند در این ۵ بازی کار راحتی نخواهد داشت و در صورتی که رقبای او نتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند، دروازه‌بان پرسپولیس می‌تواند بار دیگر جایزه دستکش طلایی را از آن خود کند.

کد خبر 849147 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است