Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال جاری، هر رأی که به صندوق‌ها ریخته شود، اعتباری برای صندوق ذخیره نظام است و باعث ارتقا مشروعیت و مقبولیت آن نیز می‌شود.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی، محسن نصرپور، مدیرکل صداوسیمای استان امروز 24 آذرماه در گردهمایی فرمانداران شهرستان‌های خراسان رضوی در صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات به عنوان تجلی بارز نقش‌آفرینی مردم در سرنوشت کشور، ترویج و تقویت پایه‌های مردم سالاری دینی و باورپذیری اداره کشور توسط مردم، اعتمادسازی به سلامت و قانونمندی انتخابات، ایجاد فضای رقابتی سالم و به دور از هیجانات کاذب، افزایش مشروعیت و مقبولیت مردمی و نشان دادن کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نهادینه‌سازی آزادی بیان و تضارب‌آرا با رعایت اخلاق و منطق گفت‌وگو، تبدیل فضای کلی کشور در ایام انتخابات به فضای شور و نشاط و جشن ملیِ سیاسی، تحکیم وحدت اقوام، مذاهب، قشرها و گروه‌های مختلف مردم زیر یک پرچم، یک ملیت و یک کشور از اهداف کلان رسانه ملی و استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: صداوسیما با شعار «مجلس کارآمد، انقلابی و مردمی» برنامه‌ریزی ویژه‌ای را در چهار دوره تبیینی، تشریحی، تهییج و فراخوان و دوره آرامش‌بخشی پیش‌بینی کرده است.

نصرپور یکی از راهبردهای اصلی رسانه ملی و شبکه استانی در انتخابات پیش‌رو را هماهنگی و هم‌افزایی با نهادهای اجرایی و نظارتی برای حضور گسترده مردم و مشارکت در انتخابات دانست

مدیر کل و رئیس ستاد انتخابات صدا و سیمای خراسان رضوی تصریح کرد: رعایت اصل بی‌طرفی و عدم جانبداری از گروه، حزب و سلیقه خاص در این انتخابات مورد تاکید جدی ریاست محترم سازمان و معاون محترم امور استان‌های سازمان است و تلاش رسانه استانی این است که انتخابات مهم خبرگان تحت‌الشعاع انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار نگیرد.

نصرپور عنوان کرد: بیان اهمیت و جایگاه والای مجلس شورای اسلامی و خبرگان، تبیین مردم‌سالاری دینی، ویژگی‌های یک نماینده اصلح، حدود اختیارات و شرح وظایف نمایندگان از دیگر برنامه‌های رسانه استانی است که در قالب برنامه‌های گفت‌وگو محور، مستندهای گزارشی، برنامه‌های ترکیبی، گزارش‌های خبری و همچنین تولیدمحتوا در قالب اینفوگرافیک، موشن گرافیک، عکس نوشت، پوستر و ویدئوهای کوتاه دو دقیقه‌ای در فضای مجازی، تولید و پخش خواهد شد.

وی اظهار کرد: به منظور آگاهی بیشتر مردم، ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی، اعتماد آفرینی در روند برگزاری انتخابات و مشارکت بیشتر اقدامات و برنامه‌هایی که در حوزه‌های اجرایی و نظارت در شهرستان‌های استان از رسانه استانی اطلاع‌رسانی خواهد شد و انتظار ما از فرمانداران محترم شهرستان‌ها این است که در حوزه‌های پشتیبانی، امنیتی، انتظامی و... با گروه‌های برنامه‌ساز و خبرنگاران شهرستان‌ها که با هدف انعکاس شور، شعور و مردم سالاری دینی در شهرستان‌های استان حاضر و به تولید برنامه می‌پردازند، همکاری نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی صداوسیما انتخابات مجلس شورای اسلامی مشروعیت مقبولیت نظام جمهوری اسلامی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مراسم راه اندازی و معرفی رئیس نمایندگی استاندارد و تحقیقات صنعتی سبزوار در ساختمان مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه حکیم سبزواری با حضور مسولان اداره کل استاندارد خراسان رضوی برگزار شد.

 در این مراسم، جواد رستم زاده به عنوان نخستین رئیس نمایندگی استاندارد و تحقیقات صنعتی سبزوار معرفی شد و محل موقت دفتر نمایندگی استاندارد سبزوار نیز، در مرکز رشد فناوری دانشگاه حکیم سبزواری تعیین شد.

مرکز مشاوره دانشگاه حکیم سبزواری سبزوار، جزو مراکز برتر کشوری

مدیر روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در آیین اختتامیه دومین گردهمایی مشترک مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی زاهدان، مراکز مشاوره برتر، نمونه و فعال دانشگاهی کشور، معرفی شدند.

 این گردهمایی از  مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه حکیم سبزواری سبزوار به عنوان مراکز برتر و فعال دانشگاه‌های کشور تجلیل شد.

سفر مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی به شهرستان سرخس

 نائب رییس شورای اسلامی شهرستان سرخس در این نشست با  مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی با اشاره به طولانی شدن اجرای طرح تعرفه برق مناطق گرمسیری در سرخس گفت: در  شهرستان سرخس بطور میانگین حدود ۵ ماه در سال ما شاهد گرما و درجه بالای هوا هستیم که ریزگرد‌ها هم مزید بر علت شده است که با توجه به تعرفه بالای برق و استفاده مدام از کولر گازی، توان پرداخت این تعرفه بالا در خانواده‌ها وجود ندارد

مهدی علیمیرزایی با اشاره  به قطعی ۵ ساعته چاه‌های کشاورزی در تابستان افزود: بطور میانگین با این قطعی برق شاهد افت ۲۰ درصدی محصولات کشاورزی کشاورزان هستیم و تلاش شود خبر‌های خوبی در این راستا به ما بدهید و قطعی به حدااقل و یا صفر کاهش پیدا کند.

علیرضا خدابنده، مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی هم در این دیدار با توجه به دغدغه جدی وکلای مردم در راستای مطالبات مردمی در سرخس گقت: تلاش می‌کنیم به زودی خبر خوبی را درباره طرح تعرفه برق مناطق گرمسیری در سرخس بدهیم همچنین درباره مشکل  قطعی برق چاه‌های کشاورزی هم اقدام خواهد شد تا کشاورزان متضرر نشوند

دیگر خبرها

  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس