Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به وجود یک هزار و ۴۰۰ شاکی در طرح مجتمع مسکونی رضوان گفت: تحقیقات این پرونده تکمیل و دادگاه متهمان این طرح به‌صورت علنی و با حضور خبرنگاران در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت:  پرونده طرح رضوان ازنظر تحقیقات تکمیل‌شده است و دلیل طولانی شدن روند رسیدگی به این پرونده، تلاش برای ردیابی وجوه پرداختی مردم، امکان شناسایی و توقیف اموال بیشتر از متخلفان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه هر چه شناسایی اموال متهمان بهتر انجام شود،‌ دادگاه در مرحله اجرای احکام در احقاق حق مالباختگان موفق‌تر خواهد بود گفت: اموال مهمی از متهم این پرونده شناسایی‌شده است ولی دلیل ادامه تحقیقات شناسایی اموال بیشتر از این متهم برای احقاق حق مالباختگان است.

متهم پرونده مجتمع مسکونی رضوان،‌ ۱۳۰ واحد این طرح را به یک هزار و ۴۰۰ نفر پیش‌فروش و از هر خریدار مبالغی بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون ریال و درمجموع حدود یک هزار میلیارد ریال دریافت کرده است که با پیگیری‌های قضایی و انتظامی این متهم دستگیر و روانه زندان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قم در ادامه، یکی از دغدغه‌های مردم قم در حوزه آسیب‌های اجتماعی را وضعیت عفاف و حجاب دانست و گفت: قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در دادسرای استان فعال‌شده است که هدف از تشکیل این قرارگاه هم‌افزایی و هماهنگی میان متولیان مختلف فعال در حوزه عفاف و حجاب است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد به‌منظور ارتقای سطح عفاف و حجاب در قم افزود: حمایت قضایی از فعالان این عرصه مورد تاکید است و در ماه‌های گذشته طرح‌های خوبی در استان اجراشده است.

حجت‌الاسلام غریب بابیان اینکه ۲۷ دستگاه در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب مسئولیت دارند که باید به وظیفه خود عمل کنند گفت: برخورد در حوزه فرهنگی نیاز به کار فرهنگی دارد ولی از ظرفیت‌های قانونی در برخورد با هنجارشکان سازماندهی‌شده در قم استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر نقش موثر تعامل اصحاب رسانه با دستگاه قضایی در پیشگیری از جرم و ارتقای احساس امنیت، تصریح کرد: سیاست دستگاه قضایی حمایت حداکثری و برخورد حداقلی با فعالان عرصه رسانه‌ای استان است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب حجاب دادستان عمومی و انقلاب زندان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرهنگ محمدسعید یاری گفت: با وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرکرد، موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و تعداد ۳۰ رأس دام مسروقه از آنها کشف شد.
یاری با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت احشام و معرفی ۴ سارق به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ جزئیاتی جدید از پرونده‌های چای دبش و باغ ازگل
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود