Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی تیم ملی کشتی ایران به انتقاد از مدیران فوتبالی پرداخت.
به گزارش آریا، محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با انتشار یک پست اینستاگرامی به انتقاد از مدیران استقلال و استراماچونی پرداخت.
محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پیامی که در صفحه مجازی خود منتشر کرد به انتقاد از مدیران استقلال و استراماچونی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این پست نوشته:
به نام ایرانی و ایرانی؛ مملکتی داریم طلا مردمی داریم جواهر. متاسفانه توی این برهه از زمان هم گرفتار عنوان و اقسام مصائب و مشکلاتیم، تحریم، درگیری داخلی و خارجی، بلای طبیعی( سیل، زلزله و...).
باز هم شکر اما قسمت جالب ماجرا اینجاس که توی این اوضاع و احوال بزرگترین دغدغه ما نه مشکلات مردممونه و نه اقتصاد بیمارمون، نه دغدغه ی فرهنگمون که هر روز داره تحلیل میره و از چیزی که اجدامتان بوده اند هر روز هزاران کیلومتر فاصله میگیریم...
بزرگترین نگرانی این روزهای ما شده حل مسائل مربوط به دستمزد و مدت قرارداد استراماچونی کبیر!!!
بامزه ش این قسمته که تو این وضعیت مدیر ما افتخار می کنه که دو پشت در سفارت خوابیده تا مشکل جناب آقای سینیور را حل و فصل کنه البته به استقلالی های عزیز بر نخوره من بحثم تیم خاصی نیست صحبت فقط و فقط اعتبار ملیه! منظور مظلومیت مربیان ایرانیه! چرا فراز کمالوند به خاطر نداری و رسیدگی نکردن به تیمش باید استعفا بدهد. یحیی گل محمدی با اون نبوغ ذاتی و نتایج عالیش از شرایطش گلایه می کنه و چرا گوش شنوایی نداره واسه حرفاش؟
رسول خطیبی عزیز با همه مشکلات با ماشین سازی ادامه میده و پا پس نمیکشه. این عزیزان کارشونو ادامه میدن نصفه شبم یه طرفه فسخ قرارداد نمی کنند چون تعصب مملکتشون را میکشن!
اصل مطلب اینه که این روزها عزت نفس ما گم شده شاید هم عمدا گمش کردن. واقعا مدیریت تو ورزش ما چه تفکری داره به کدوم سمت و سو کشیده میشه. ملاک برتری رو چیا می دونه تورو خدا یکی بیاد جواب بده! کاروان ورزشی ما باید تا چند ماه دیگر عازم المپیک بشه نباید فکری به حال اینهمه رشته ورزشی و ورزشکار  که دنبال کسب افتخار واسه این مملکتن داشته باشیم؟ واقعا الان بزرگترین مشکل ما برگشت یک سرمربی خارجیه که به خاطرش این همه به آب و آتیش میزنیم! سوای ورزش یک سوال مهم ذهن همه رو درگیر کرده واقعا در حال حاضر اوضاع مملکت ما خوب و عالیه، همه چی رو براهه که تنها دغدغه مون ناز کشیدن از سرمربیان خارجی و جسارتا کولی دادن به اوناست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پست کنایه آمیز محمد بنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی رفتنی شد!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • کنایه تمسخر آمیز وزیرخارجه رژیم اسرائیل به اردوغان؛ سریالت را ببین + عکس | واکنش ترکیه
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • نماینده دائم ایران در ژنو: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند