Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز تجهیزات ورزشی در مرکز ملی فوتبال با حضور رئیس فدراسیون فوتبال افتتاح شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مراسم افتتاحیه مرکز تجهیزات در مرکز ملی فوتبال ( انبار تجهیزات ورزشی- T.E.C) با حضور مهدی تاج، محمدرضا ساکت، حمید استیلی، محمد ناظم الشریعه، ابوالفضل کریمیان و سعید قاسمی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، مرکز تجهیزات ورزشی تیم های ملی ( T.E.C ) با هدف حمایت و پشتیبانی و تدارکات تیم های ملی به منظور بهره برداری متناسب تجهیزات ورزشی جهت ۱۸ تیم ملی آقایان و بانوان احداث شد.

هدف از تشکیل و ایجاد انبارتجهیزات ،تامین ونگهداری تجهیزات ورزشی مورد نیاز تیم های ملی در تمامی رده ها و کلیه فعالیتهای مربوط به تهیه و نگهداری وتحویل تجهیزات ورزشی در زمان تمرین و مسابقه است. بر اساس فرآیند سازمان یافته، تیم ها تجیهزات و وسایل مورد نیاز خود را از این مرکز دریافت نموده و پس از استفاده آن، مجددا وسایل را به T.E.C باز می گردانند.

این مرکز با رویکرد ارتقا امکانات و اضافه کردن تجهیزات مدرن و جدید تمرین و مسابقه و ریکاوری و ایجاد شرایط یکسان و یکنواخت در بهره برداری جهت کلیه تیم ها احداث شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی رئیس فدراسیون فدراسیون فوتبال فوتبال مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)

ایسنا/اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که استان اردبیل هم در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

غرفه استان اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل هم در سالن شماره ۳۵ مرکز نمایشگاه‌ها میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد