Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن گلریزان بانوان با حضور خادمین و اقشار مختلف در آستان مقدس امامزاده نور(ع) گرگان برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی فرد با اشاره به بخشی از وصیت نامه امام خمینی(ره) بیان کرد:مفتخریم که پیرو مکتب اهل بیت علیهم السلام وپیرو آن بزرگواران هستیم

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی فرد در همین راستا ادامه داد:حقیقتا جای افتخار دارد که هرجا واقفان و خیرین با تبعیت از اهل بیت علیهم السلام ورود پیدا کرده اند موجبات خیر وبرکت و عطوفت و محبت را فراهم نموده اند

مدیرکل اوقاف گلستان با بیان اینکه اگرچه مشکلات اقتصادی بسیار است اما این برکت امور خیر است که به مال اندک وسعت میبخشد و دل انسان را آسمانی میکند

وی اظهار کرد: ایثار وبخشش ارزشمند است و اینکه انسانی که خودش در زحمت و مشقت باشد ولی در آن شرایط به یگران کمک کند ارزشی والا دارد

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به حدیثی قدسی بیان کرد: گاهی انسان هایی مامور میشوند تا به بندگان نیازمند خدا کمک کنند و شما عزیزان امروز گردهم آمده اید تا برای زندانیانی که در شرایطی غیر طبیعی به صورت سهوی و به خاطر مشکلات کوچک گرفتار زندان شده اند خیر رسانی کنید

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی فرد افزود: وقتی شخصی به زندان می افتد آسیب های فراوانی برای آن فرد و خانواده آن فرد به وجود خواهد آمد و این درحالی است که بیش از ۵۰۰ زندانی در زندان های استان گلستان به خاطر مسائل غیرعمد در زندان ها به سر میبرند ، که با برگزاری جشن های گلریزان اینچنین و کمک به آزادی آنان میتوان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گام برداشت

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی اهل بیت علیهم السلام خانواده مشکلات مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید

ایسنا/سمنان مدیرکل زندانهای استان سمنان و نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان از آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد در سال جدید خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر در زندان های استان سمنان  ۷۹ زندانی جرائم غیر عمد که ۸ نفر زن و ۷۱ نفر مرد هستند، که ستاد دیه استان در تلاش است تا زمینه آزادی این افراد را فراهم کند.

امید کهربایی  مدیرکل زندانهای استان سمنان و نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان ۶ اردیبهشت ماه در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد دیه استان با رئیس کل دادگستری، اظهار کرد: به همت خوب خیرین استان سمنان از ابتدای سال تا کنون ۷ زندانی جرائم غیر عمد با بدهی ۳۰ میلیارد ریالی از زندان آزاد شده اند. 
مدیر کل زندان های استان سمنان و نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان با اشاره به اقدامات سال گذشته ستاد دیه استان سمنان، عنوان کرد: در سال گذشته ۱۱۶ نفر زندانی با بدهی بیش از ۵۰۰میلیارد ریالی و تنها با پرداخت ۵۳ میلیارد ریال کمک از سوی ستاد دیه و پیگیری جهت گذشت شکات و اعطای تسهیلات بانکی از زندان آزاد شده اند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان در این نشست، افزود: اقدامات ستاد دیه استان سمنان در جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد بسیار قابل تقدیر است و امید است در آینده نیز این اقدامات پیشرفت داشته باشد.
رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه برخی استان ها موفقیت های چشمگیری در آزادی زندانیان داشته اند، تصریح کرد: باید با استفاده از تجارب این استان ها و همچنین بهره گرفتن از ظرفیت بیشتر صنعتگران و خیران استان در راستای کمک به آزادسازی زندانیان و کمک به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیز اقدامات شایسته ای صورت پذیرد.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری با تاکید بر تلاش همه مسئولین ذیربط در راستای کمک به آزادی زندانیان، افزود: تلاش در راستای رفع مشکل زندانیان جرائم غیر عمد باید سرعت بیشتری بگیرد تا شاهد آن باشیم که زندانیان جرائم غیر عمد در زندان باقی نمانند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد