Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@16:13:57 GMT

ویلموتس و وکیلش انگلیسی‌شان را قوی کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۶۲۸۵

ویلموتس و وکیلش انگلیسی‌شان را قوی کنند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، در این شرایط شنبه، کاترین ویلموتس همسر مارک ویلموتس که به عنوان وکیل اول او، ماجرای غرامت این مربی از فدراسیون فوتبال ایران را پیگیری می‌کند، ادعاهای عجیبی مطرح کرد. بعد از ماجراهای اخیر و جدایی این مربی از تیم‌ ملی ایران، کاترین پرونده را به دست گرفته و مدعی شده قصد دارد غرامت 7 یا 8 میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال ایران بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادعای همسر ویلموتس در حالی مطرح شده که پیش از این اعلام شد طرفین برای پایان همکاری به توافق رسیده‌اند. از سویی ادعای همسر ویلموتس با عصبانیت مهدی تاج مواجه شد و رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که به حرف‌های او توجهی نمی‌کند!

محمود اسلامیان، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درخصوص ادعای همسر ویلموتس  گفت: «قرارداد ویلموتس با فدراسیون کاملاً روشن است. بندی در قرارداد او وجود دارد که طبق آن هر کسی قرارداد را فسخ کند، باید به طرف مقابل 3 ماه خسارت بدهد. در جلسه‌ای که میان تاج و ویلموتس برگزار شد، ویلموتس این بند از قرارداد را مشاهده کرد و وکلای او به ویلموتس گفتند که چرا با وجود این بند، قرارداد را امضا کردی.»

او در پاسخ به این سؤال که ویلموتس چه مبلغی باید به فدراسیون بابت خسارت پرداخت کند، بیان داشت: «مبلغ خسارت ناچیز است. همسر ویلموتس وکیل است و برای خودش سنگی انداخته، آیا بگیرد آیا نگیرد. متأسفانه شرایط ما به گونه‌ای شده که فقط باید دنبال مربیان خارجی بدویم. ما باید درخصوص استخدام مربی تجدید نظر داشته باشیم و در رده‌های ملی و باشگاهی از مربیان داخلی استفاده کنیم. جالب است که ویلموتس قرارداد را نخوانده بود. او باید کلاس زبان انگلیسی برود و متن و مفاد قرارداد را بخواند. ویلموتس باید زبان انگلیسی‌اش را قوی کند. همسر او هم باید کلاس زبان برود و قرارداد را بخوانند و پس از آن درخصوص غرامت صحبت کنند.»

در میان گزینه‌هایی که مطرح شده یحیی گل‌محمدی، سرمربی شهرخودرو محتمل‌ترین مربی برای جانشینی ویلموتس است. پیش از این هم یحیی به نیمکت تیم ملی نزدیک شده بود؛ مربی‌ای که در چند سال گذشته نتایج خوبی با تیم‌های باشگاهی کسب کرده و هم اکنون هم با شهرخودرو جزو تیم‌های بالانشین و مدعی است. از سویی فرهاد حمیداوی، مالک شهرخودرو در مصاحبه‌ای تأکید کرد که گل‌محمدی در تیم ‌ملی بهتر از ویلموتس نتیجه می‌گیرد و این صحبت‌های او را می‌توان چراغ سبزی برای حضور گل‌محمدی روی نیمکت تیم ملی دانست. اسلامیان درخصوص گزینه‌های مدنظر برای جانشینی ویلموتس، این گونه صحبت کرد: «در میان گزینه‌های فدراسیون، هم گزینه خارجی وجود دارد و هم مربیان ایرانی. رزومه و شرایط گزینه‌ها روی میز تاج است و او مشغول بررسی است. ما در فوتبال مان مربیان خوبی داریم؛ کسانی که با تیم‌های خود افتخارات زیادی کسب کرده‌اند.»

اسلامیان در ادامه به ماجرای فسخ قرارداد آندره آ استراماچونی و کشمکش‌ها برای بازگرداندن او اشاره کرد: «همه می‌دانند که کشور ما تحریم است و در زمان تحریم، پرداخت دستمزد کار چندان راحتی نیست. مربی‌ای همچون کی‌روش خودش با این شرایط کنار می‌آمد. برخی‌ها سرمربی استقلال را بت کردند و یک کشور از وزارت ورزش گرفته تا وزارت امور خارجه بسیج شدند تا او را بازگردانند. استراماچونی که افتخاری کسب نکرده و با 4 پیروزی نمی‌توان از او بت ساخت. لیگ فراز و نشیب‌های زیادی دارد و نمی‌توان ادعا کرد که قطعاً استقلال با استراماچونی قهرمان لیگ می‌شود. استراماچونی باید تا نیم فصل در استقلال می‌ماند و در تعطیلی لیگ تکلیف خود را مشخص می‌کرد. مسئولان استقلال فرار نمی‌کردند و این طور هم نبوده که نخواهند پولش را بدهند. فیفا در این خصوص قوانین سفت و سختی دارد و استراماچونی می‌توانست تا نیم فصل صبر کند و پس از آن مدعی دریافت مطالبات خود باشد.»

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه

پس از اینکه آمریکا اعلام کرد هیچ یک از نیرو‌های زمینی خود را به غزه اعزام نخواهد کرد، رسانه انگلیسی تلگراف نوشت احتمالا نیرو‌های این کشور جهت آنچه «کمک‌رسانی در ارسال محموله‌های بشردوستانه به غزه» خوانده شده، در این باریکه مستقر خواهند شد.

به گزارش ایسنا، یک مقام ارشد نظامی آمریکا روز جمعه مدعی شد دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا ساخت اسکله موقت در نوار ساحلی غزه را جهت ارسال کمک‌های بشردوستانه از طریق کشتی به این باریکه آغاز کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم به نقل از این مقام ارشد نظامی گزارش کرد که ظاهرا ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق دریا از اوایل ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد.

ایالات متحده پیشتر گفته بود که یک «طرف سوم»، مسئول رانندگی کامیون‌ها در امتداد یک مسیر به سمت ساحل خواهد بود؛ مسئولیتی که طبق آنچه تلویزیون بی‌بی‌سی گزارش کرده است، می‌تواند توسط نیرو‌های انگلیسی ایفا شود.

البته بی‌بی‌سی گزارش داد که هنوز هیچ تصمیمی توسط دولت انگیس رسما اعلام نشده و «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس هم آن را هنوز مطرح نکرده است.

«گرانت شاپس» وزیر دفاع انگلیس گفت: «بسیار حیاتی است که مسیر‌های بیشتری را برای رسیدن کمک‌های بشردوستانه حیاتی به مردم غزه ایجاد کنیم و بریتانیا هم نقش پیشرویی را در ارائه کمک‌ها ایفا می‌کند.»

مقام آمریکایی مذکور گفته است: «حجم کمک‌های بشردوستانه برای غزه از مسیر دریایی حدود ۹۰ کامیون در روز خواهد بود که این عدد می‌تواند به حدود ۱۵۰ کامیون در روز افزایش یابد.»

دیگر خبرها

  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟