Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگزاری آریا سمنان، عصر روز شنبه 23 آذر ماه با حضور مقامات ارشد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سید عباس دانایی فرماندار سمنان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان ، مردم و مسولین استانی ، میدان شهید دریادار همتی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آئین افتتاح میدان شهید دریادار همتی ، امیر دریادار کاویانی، معاون هماهنگ کننده  نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر دریادار رحیم قیطاسوند معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مهمانان ویژه این برنامه بودند.

"محمد ابراهیم همتی " نخبه نظامی اهل سمنان ، قهرمان دریادل عملیات غرور آفرین مروارید پس از گذراندن دوران تحصیل در آلمان و سوئد و فرانسه، برای خدمت به میهن بازگشت و در همان سال اول جنگ با مدال شهادت همراه با ناوچه پیکان در دل خلیج همیشه فارس جاودانه شد.

در 4 دهه اخیر شهر زادگاه این شهید شاخص کشور از یک نماد ملی برای معرفی وی بی بهره بود. تا اینکه در سوم خرداد سال 97 همزمان با سالروز فتح خرمشهر، شهرداری سمنان پیشقدم اجرای یک طرح بزرگ ارج نهادن به مقام والای شهید دریادار همتی شد.

از آنجائیکه پیش از این تصمیم یکی از چهار راههای ارتباطی  مهم شهر با استقرار یک المان از ناوچه پیکان به نام این شهید مزین شده بود طرح احداث میدانی به وسعت چهار هزار متر مربع بنام و یاد این فرمانده دلاور کلید زده شد.

مرسوم است که علاوه بر نامگذاری میادین و مسیرهای دورن شهری به نام شهدا، نمادی از شهدای در سطح ملی نیز بنا نهاده می شود بنابراین در مرکز این میدان یکی از یادمان های بزرگ اختصاصی یک شهید در کشور به ارتفاع 8 متر در سه طبقه ساخته شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر شهید «حاج محمد رنجنوش»

دریافت 39 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تشییع پیکر مطهر شهید پاسدار حاج محمد رنجنوش بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی همدان در میدان میدان امام خمینی(ره) برگزار شد.

کد خبر 6096484

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • ناو «شهید مهدوی» وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • تشییع پیکر مطهر شهید «حاج محمد رنجنوش»
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد