Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:57:39 GMT

شروع ثبت‌نام طرح ملی مسکن از 26 آذر در فارس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۸۴۷۲

شروع ثبت‌نام طرح ملی مسکن از 26 آذر در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد که از روز 26 آذرماه، ثبت نام برای طرح ملی مسکن در این استان آغاز خواهد شد.

جعفر زاهدی دوشنبه 25 آذر در جمع خبرنگاران گفت: ثبت‌نام متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن ویژه اقشار متوسط و کم درآمد از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 26 آذر آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی TEM.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

MRUD.IR تقاضای خود را ثبت کنند.

به گزارش ایسنا، او هدف از اجرای طرح اقدام ملی مسکن را تسهیل مسیر تامین خانه برای اقشار متوسط و کم درآمد جامعه دانست و گفت: این طرح بر اساس ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی با نام برنامه اجرایی اقدام ملی مسکن در اداره کل راه و شهرسازی فارس در دست اقدام است و محل اجرای آن زمین‌های موجود متعلق به اداره کل راه و شهرسازی استان فارس خواهد بود.

زاهدی گفت: سهمیه این اداره کل در طرح اقدام ملی مسکن 11 هزار و 881 واحد تعیین شده که شامل 2989 واحد در قالب تولید مسکن مشارکتی 3373 واحد در قالب واگذاری زمین 99 ساله 490 واحد تامین زمین برای اقشار ویژه و همچنین 1672 واحد تکمیل  واحدهای نیمه تمام خریداری شده و نیمه تمام در قالب مشارکت، 1740 واحد واگذاری در قالب سایر تفاهم نامه ها و 1617 واحد استفاده از ظرفیت های بانکی مصوب است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس در خصوص واجدین شرایط برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن گفت: 8 شرط برای ثبت نام در این طرح وجود دارد که شامل فاقد زمین یا واحد مسکونی بودن متقاضی و افراد تحت تکفل، متاهل یا سرپرست خانوار بودن، داشتن حداقل 35 سال سن برای زنان خودسرپرست، سابقه 5 سال سکونت در شهر مورد تقاضا، نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی و توانایی تامین هزینه ساخت، است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی طرح اقدام ملی مسکن استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان


اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان  از آخرین وضعیت عملیات آماده‌ساز، زیرسازی و خیابان کشی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت بازدید کرد.

همچنین جلسه آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت تفتان در محل پروژه برگزار شد.

 در این بازدید و جلسه بر لزوم تأمین به‌موقع زیر ساخت‌ها  و تسریع در اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در تفتان در دو فاز تأکید شد.  

شهنوازان فرماندار تفتان گفت: سهم این شهرستان از طرح نهضت ملی مسکن در دو فاز در حال اجراست. بهرام هاشم زهی مدیر راه و شهرسازی توضیحاتی ارائه کرد که از فاز اول طرح چهار هکتاری و فاز دوم ۲۰ هکتاری جهش مسکن شهرستان تفتان با توجه به آماده سازی توسط شهرداری و بازدید از جدول گذاری و خاکریزی و متولی ساخت آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌باشد با توجه به ضرورت ساخت و ساز و تحویل به موقع ساخت باید ۶۰ درصد احداث توسط بنیاد مسکن صورت گیرد

فاز اول ۴ هکتار که ۱۱۵ قطعه که ۹۲ درصد پروانه کار و وام ۳۵ میلیونی درخواست و ثبت شده است که عملیات ساخت شروع شده و فاز دوم ۲۰ هکتار و آماده سازی شروع شده و در ۲۹۴ قطعه بندی شده است

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان ضمن تاکید به تسریع در روند اجرای طرح ملی مسکن از متولیان خواست به تعهدات خود نسبت به مردم و دولت عمل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است