Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@23:11:39 GMT

بدترین خبرممکن برای تیم ملی هلند + سند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۸۶۱۴

بدترین خبرممکن برای تیم ملی هلند + سند

کاپیتان هلندی باشگاه لیون، ممفیس دیپای با چنان مصدومیتی از ناحیه زانو مواجه شده که هم فصل جاری را از دست خواهد داد و هم به احتمال زیاد قادر به حضور در یورو۲۰۲۰ نخواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه لیون تایید کرد که کاپیتان هلندی این تیم، ممفیس دیپای، روز یکشنبه در جریان دیدار لیون و رن در لوشامپیونا از ناحیه رباط صلیبی زانوی چپش دچار پارگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب به احتمال قریب به یقین، دیپای ادامه فصل باشگاهی را از دست خواهد داد و حتی به احتمال زیاد نخواهد توانست در تابستان آینده با پیراهن تیم ملی هلند در رقابتهای یورو۲۰۲۰ به میدان برود.

دیپای که به عنوان مهاجم در لیون بازی می‌کند امسال فصل خوبی را پشت سر گذاشته و در ۱۳ بازی لیون ۹ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است ولی حالا به گفته باشگاه دست‌کم شش ماه از میادین دور خواهد بود.

جونینیو، مدیر ورزشی باشگاه لیون بعد از شکست ۱-۰ این تیم مقابل رن در این باره گفت:

” امشب شب خیلی بدی است چون ما هم باختیم و هم در زمین کیفیت خوبی نداشتیم. اما خبر خیلی بد مصدومیت ممفیس است که یک مدت قادر به حضور در ترکیب ما نخواهد بود. او کاپیتان ما است و من برایش ناراحتم”.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیون دیپای هلند دیپای لیون هلند محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آیندهوون در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند امروز یکشنبه به مصاف اسپارتا روتردام رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسد.

به این ترتیب آیندهوون در حالی که ۲ هفته تا پایان «اردیویسه هلند» باقی مانده است توانست با ۸۷ امتیاز قهرمانی خود را مسجل کند و بیست و پنجمین عنوان قهرمانی در بازی‌های لیگ را به دست آورد.

تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد با ۳۱ بازی و ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و توئنته با همین تعداد بازی و ۶۳ امتیاز سوم است.

کد خبر 6097436

دیگر خبرها

  • گزارش تلویزیون هلند از نسل تازه موشک‌های ایران
  • بازگشت شکوهمندانه لیون در یک بازی جنون‌آمیز و برتری 4-3 مقابل لیل / فیلم
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • رسمی: آیندهوون قهرمان هلند شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند