Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس روابط عمومی دانشگاه گیلان روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: افزون بر ۷۰ اثر توسط ۳۰۰ هنرمند در قالب تکنوازی، دونوازی و گروه‌ نوازی از ۲۱ استان کشور در دومین جشنواره رفاقتی موسیقی دانشجویی کشور شرکت کردند.

سعید رهسپار افزود: پس از بررسی و انطباق آثار ارسالی به جشنواره رفاقتی موسیقی با ضوابط عمومی جشنواره و جمع‌ بندی نتایج حاصل از داوری تخصصی، ۲۱ اجرا توسط ۶۰ هنرمند در بخش های موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی نواحی ایران و موسیقی ساز های کوبه ای ایران، بخش پژوهشی و ارائه مقاله پذیرفته و به مرحله نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: توجه به استعدادهای جوان در حوزه موسیقی فاخر و ایجاد روحیه رفاقت، همدلی و هم‌ افزایی بین دانشجویان شرکت کننده از اهداف برگزاری جشنواره ملی رفاقتی موسیقی دانشجویی است.

وی بیان داشت: کانون موسیقی دانشگاه گیلان برای شرکت کنندگان این جشنواره هدایای تدارک دیده، برای شرکت کنندگان غیر بومی، اسکان و خدمات رفاهی فراهم و برای تمامی گروه ها و افراد شرکت کننده به صورت اختصاصی تبلیغاتی را در قالب تیزر و پوستر منتشر می کند.

 برگزاری جشنواره رفاقتی موسیقی دانشجویی کشور تا بیست و ششم ماه جاری در دانشگاه گیلان ادامه داد.

کانون موسیقی این دانشگاه تاکنون رویدادهای متنوعی را از جمله جشنواره رفاقتی موسیقی، هفته موسیقی دانشگاه گیلان، کارگاه های آموزشی و نشست های پژوهشی برگزار کرده است.

دانشگاه گیلان با ۱۰ دانشکده و یک واحد پردیس و دو پژوهشکده( حوضه آبی دریای خزر و گیلان شناسی) با ۵۸۴ عضو هیات علمی،حدود ۱۷ هزار دانشجو ، به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی در منطقه شمال کشور مشغول به فعالیت های آموزشی و پژوهشی است و سالانه حدود چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو را در ۵۴۴ رشته – گرایش در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس و مجازی پذیرش می کند.

 این دانشگاه با اعضای اتحادیه دانشگاه های دولتی کشورهای حاشیه دریای خزر ، برخی از دانشگاه های کشورهای جنوب شرق آسیا و اتحادیه اروپا ارتباطات علمی و تبادل استاد و دانشجو دارد.

برچسب‌ها رشت جشنواره گیلان موسیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت جشنواره گیلان موسیقی رشت جشنواره گیلان موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اقشار مختلف مردم گیلان به ویژه دانشجویان مانند مردم دیگر استان‌ها، حمایت خود را از برگزاری جنبش‌های دانشجویی در آمریکا و اروپا در دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعلام کردند.

دانشجویان با تمسخر مفهوم «آزادی بیان» در کشورهای غربی ، به خبرنگار صدا و سیما گفتند: چرا مسئولان این کشورها به دانشجویان اجازه نمی دهند که اعتراض خود را به اعمال ددمنشانه و وحشیانه نظامیان صهیونیستی در مقابل مردم بی دفاع غزه بیان کنند.

دیگر خبرها

  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • حمایت دانشجویان خوزستانی ازاعتراض دانشجویی درآمریکا ضد صهیونیست
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود