Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران  به نوشته بلومبرگ انور قرقاش وزیر مشاور امارات در امور خارجه گفت: ریاض جبهه‌ای را به همراه برادرانش در این پرونده و پرونده‌های منطقه‌ای دیگر رهبری می‌کند و متعهد به خواسته‌های اساسی و دشوار است.

وی قطر را به تلاش برای از بین بردن اتحاد کشورهای تحریم کننده دوحه و همچنین فرار از تعهداتش در شورای همکاری خلیج فارس متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چهار کشور عربستان، بحرین، امارات و مصر از ۵ ژوئن ۲۰۱۷، روابط دیپلماتیک و اقتصادی‌شان با قطر را به‌اتهام حمایت این کشور از "تروریسم " قطع کرده‌ و شروط سیزده‌گانه‌ای را برای احیای روابط بر دوحه تحمیل کردند.

طی هفته‌های اخیر گزارش‌هایی مبنی بر مذاکرات میان قطر و عربستان برای پایان دادن به این اختلافات منتشر شده است.

همچنین پس از موافقت عربستان، بحرین و امارات برای حضور در مسابقات فوتبال جام کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و پس از آن حضور نخست‌وزیر قطر در نشست شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، گمانه‌زنی‌ها درباره نزدیکی حل و فصل این بحران افزایش یافت.

محمد بن عبد الرحمان آل ثانی، وزیر خارجه قطر هم شنبه گفته بود که پیشرفت "جزئی" در زمینه گفت‌وگو با عربستان سعودی حاصل شده است اما دوحه در حال حاضر مذاکراتی با امارات ندارد و مذاکرات فقط با ریاض در حال انجام است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: امارات صدای ایران قطر عربستان ریاض دوحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان به دنبال دانش خودروسازی

نشست دوجانبه میان هیئت‌های طالبان در کابل و آستانه به رهبری وزیر صنعت و تجارت این گروه و معاون نخست وزیر قزاقستان برگزار شد.

در این نشست بر روی سرمایه‌گذاری مشترک در بخش‌ کارخانه‌های خودروسازی در افغانستان بحث و گفتگو شد.

همچنین، دو طرف روی استخراج معادن، صنعت ماشین‌آلات، تعرفه ترجیحی برای کالاهای افغان، فراهم‌آوری تسهیلات ترانزیتی، روابط بانکی، برگزاری نشست سه‌جانبه ترانزیتی میان افغانستان، ترکمنستان و قزاقستان، انتقال سیستم اسمارت بریج[حکومت‌داری الکترونیک] قزاقستان به افغانستان، تبادل‌نظر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان به دنبال دانش خودروسازی
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • دفتر حماس تا زمانی که برای میانجی‌گری با اسرائیل «مفید و مثبت» باشد در دوحه باقی می‌ماند