Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:18:24 GMT

پل رودخانه سوک چم کاشان به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۰۷۰۷

پل رودخانه سوک چم کاشان به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار کاشان ضمن اشاره به ساخت پردیس فرهنگی کاشان در یکی از نقاط کم برخوردار گفت: پل رودخانه سوک چم کاشان به بهره‌برداری می‌رسد. ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سعید ابریشمی راد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارتقاء جامعه در گرو ارتقاء فرهنگ و هنر است، اظهار داشت: فرهنگ و هنر ارتقاء تعاملات اجتماعی را به دنبال دارد و بر همین اساس لازم است تمام تلاش خود را در بهبود کیفیت این دو مهم به کار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به احداث پردیس فرهنگی کاشان افزود: این پروژه بزرگترین پروژه حوزه هنری شهرستان کاشان بوده که در زیربنای پنج هزار و 200 مترمربع به بهره‌برداری می‌رسد و از آنجا که ارتقاء مناطق کم برخوردار در دستور کار این نهاد خدمتی بوده، پردیس فرهنگی در یکی از مناطق کم برخوردار کاشان به بهره برداری می‌رسد.

مسیل‌ها و رودخانه‌های استان هرمزگان طغیان می‌کننداردبیل| رودخانه‌ای که حیاتش به ضجه افتاد + تصاویرعملیات ساماندهی رودخانه گوهررود رشت آغاز شد

شهردار کاشان با بیان اینکه نوسانات قیمت موجب شده است تا ساخت این پروژه تا چندین برابر پیش بین اعتبار درنظر گرفته شده افزایش داشته باشد، ابراز داشت: سالن 600 نفره‌ای نیز جنب این پردیس فرهنگی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از اجرای پل رودخانه سوک چم کاشان با اعتبار بالغ بر 23 میلیارد ریال خبر داد و گفت: ارتقاء سطح ایمنی و رفع خطر هنگام سیلاب از جمله اهداف اجرای این طرح است که با دهانه 10 متری همسطح با طول 60 متر و ارتفاع سه متر به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/801/ز

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند