Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث مدارس علمیه استان خوزستان، جمعه ۲۹ آذرماه در دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار می‌شود.

امیر سیاحی، مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اعلام کرد: نهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث مدارس علمیه استان خوزستان ویژه طلاب آقا، جمعه 29 آذر در دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره رشته‌های این مسابقات گفت: در بخش کتبی رشته‌های این مسابقات شامل معارف نهج‌البلاغه(حکمت‌ها)، تفسیر، حفظ جزء 30 و سور منتخب، حفظ موضوعی آیات و در بخش شفاهی شامل حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء، حفظ کل، ترتیل و تحقیق قرآن، دعاخوانی و خطابه قرآنی است.

سیاحی با بیان اینکه 200 نفر از مدارس علمیه سطح استان برای شرکت در این مسابقات نام‌نویسی کرده‌اند، افزود: برگزیدگان این مرحله به دوره نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند و پس از آن مرحله بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گفته مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان، جاسم حسین‌زاده، قاسم مقدمی و حمید چنانی داوران تجوید، صوت و لحن و حسن حفظ نهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه خواهند بود.

وی با اشاره به مسابقات قرآنی سال گذشته حوزه گفت: سال گذشته سلمان اصل‌غوابش از حوزه علمیه استان نفر اول رشته تحقیق در سطح بین‌المللی شد. همچنین ناجح ناظری در رشته خطابه قرآن در مرحله کشوری مقام آورد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی حوزه علمیه مسابقات قرآن و حدیث قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • چگونه طلبه شویم؟
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی