Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه با بیان این‌که طی تماس برخی دوستان، مربیان تیم‌ملی و فدراسیون در جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کنیم، گفت: متاسفانه حمایت استان خوزستان صفر بوده است و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، استاندار و هیات کشتی استان نیز کوچکترین تماسی با ما نگرفتند و پیگیر وضعیت تیم ما نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک‌محمد بویری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که تصمیم‌مان مبنی بر حضور نیافتن در مسابقات جام باشگاه‌های کشتی فرنگی جهان تغییر کرد و در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم، اظهار کرد: طی تماس برخی دوستان، مربیان تیم‌ملی و فدراسیون، تصمیم گرفتیم در این مسابقات شرکت کنیم. متاسفانه حمایت استان خوزستان صفر بوده است؛ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، استاندار و هیات کشتی استان نیز کوچکترین تماسی هم با ما نگرفتند و پیگیر وضعیت تیم ما نبودند. در مجموع از ورزش ایذه گرفته تا استان خوزستان، کسی سراغی از ما نگرفت.

وی با بیان این‌که رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان از روز چهارشنبه این هفته به مدت دو روز در بجنورد برگزار می‌شود، گفت: تیمی را برای حضور در مسابقات آماده کرده‌ایم که ۹۰ درصد آن متشکل از بازیکنان بومی است. ضمن این‌که با توجه به دیر اقدام کردن‌ برای بستن تیم و حضور در مسابقات، موفق نشدیم کشتی‌گیر خارجی جذب کنیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه خاطر نشان کرد: هدف ما در وهله اول حضور در مسابقات و حمایت از کشتی ایران و خوزستان است و در وهله دوم نیز بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار گرفتن روی سکو برای شما اهمیت دارد؟ گفت: وقتی حضور یافتن یا نیافتن ما و در مجموع وضعیت تیم‌مان برای هیچ مسئولی اهمیت ندارد، دلسرد می‌شویم. البته تلاش‌مان را برای کسب بهترین نتیجه می‌کنیم و حتی تیم‌مان را هم برای قهرمانی بسته‌ایم.

بویری عنوان کرد: تیم‌های ایران‌مال و گل‌گهر سیرجان نیز دیگر نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های جهان هستند که تیم‌های خوبی به شمار می‌روند و ما هم تلاش‌مان را برای موفقیت می‌کنیم.

وی در پایان گفت: کشتی‌گیرانی که در لیگ برتر همراه‌مان بودند، در این رقابت‌ها نیز تیم را همراهمی می‌کنند و تمرینات لازم را داشته‌اند. از جمله کشتی‌گیران تیم می‌توان به ناقوسی، علیزاده‌عبدولی، نعمت‌چکانی و بداوی که همگی از مدال‌آوران خوزستانی هستند، نام برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان كشتي فرنگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود ؛ در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور حضور دارند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075320 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم