Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت : پروژه کتابخانه مزکری یزد در حال حاضر مهم‌ترین و اصلی‌ترین برنامه و اولویت‌دارترین پروژه نهاد کتابخانه‌های عمومی تا پایان سال جاری است .

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، رقیه دوست فاطمی‌ها در جلسه پیگیری روند تکمیل کتابخانه مرکزی یزد با حضور معاونان استاندارو برخی مسئولین برگزارشد اظهارداشت : عملیات اجرایی تکمیل پروژه از حدود یک‌ ماه پیش در حال انجام است و این پروژه در حال حاضر مهم‌ترین و اصلی‌ترین برنامه و اولویت‌دارترین پروژه نهاد کتابخانه‌های عمومی تا پایان سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس پیگیری‌های نهاد، مقرر شده است در تکمیل و تجهیز این پروژه از شیک‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات استفاده شود تا این کتابخانه به یکی از مکان‌های جذاب و دلپذیر برای علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه تبدیل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد هم دراین نشست با تشکر از اقدامات صورت گرفته برای تکمیل پروژه و حمایت ویژه نهاد کتابخانه‌های عمومی، خواستار تسریع در روند عملیاتی تکمیل کتابخانه شد تا کتابخانه مرکزی یزد در اواخر سال جاری و براساس زمان‌بندی انجام شده به بهره‌برداری برسد.

پیگیری طرح میراث فرهنگی برای بافت تاریخی پپرامونی کتابخانه، حل معضل کابل‌کشی فیبر نوری مورد نیاز کتابخانه و پیگیری ویژه شهرداری یزد برای حل مشکل معارضان زمین کتابخانه، از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کتابخانه مرکزی یزد تکمیل کتابخانه مرکزی یزد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح وارگه دانایی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی از اردیبهشت‌ماه تا خردادماه با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین می‌شوند و پس از ارزیابی در خردادماه، برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است