Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه: دادستان‌های محترم در تهران و در شهرستان‌ها وضعیت بازداشتی‌ها را روشن کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سیدابراهیم رئیسی در جلسه مسؤولان قضایی اظهار کرد: از اعضا و مدیریت پیگیری مسایل قضایی و وضعیت بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر، معاون اول قوه قضائیه، دادستان کل کشور و همه عزیزانی که در این حوزه فعال بودند، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه ، استفاده از آب و هوا و محیط زیست سالم را حق طبیعی مردم دانست و با اشاره به وظایف قوه قضائیه در صیانت از حقوق عامه گفت: مسئولان مربوط ، باید در این خصوص پاسخگو باشند و دادستان ها نیز موضوع را پیگیری کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی همچنین با اشاره به شکست آمریکا در عرصه های مختلف از ملت ایران ، جلوگیری از ورود دارو به کشور را مصداق بارز جنایت بشری و تروریسم اقتصادی دانست و گفت : این اقدام آمریکا با هیچ مبنایی سازگاری ندارد. آقای رئیسی گفت : آمریکا هرجا دستش برسد دست اندازی می کند و جامعه جهانی باید در مقابل گستاخی آمریکا بایستد.
وی افزود: دادستان‌های محترم در تهران و در شهرستان‌ها وضعیت بازداشتی‌ها را روشن کنند. تلاش خوبی در این جهت انجام دادند که جا دارد هم تقدیر کنم و هم تاکید کنم تا حصول نتیجه نهایی کار را دنبال کنند.

رئیسی در بخش دیگری از این جلسه با تاکید بر اینکه یکی از حقوق مهم برای مردم حق زیستن در یک محیط سالم با هوای سالم است.

وی یادآور شد: این چند روز مساله‌ای برای تهران درباره هوای ناسالم است و طبیعتا پیگیری جدی مسئولان مربوطه را می‌طلبد. من در جلسه قبل و جلسات گذشته اشاره کردم سخن از مچ گیری نیست؛ سخن از ضرورت پاسخگویی است و هر کس در هر بخشی که مسئولیت دارد باید نسبت به وضعیت هوای ناسالم پاسخگو باشد.

وی افزود: فقط موضوع هوا نیست بلکه سازمان محیط زیست و شهرداری‌ها باید در این زمینه پاسخگو باشند. دستگاه‌های نظارتی و دادستان‌های ما باید کار را دنبال کنند.

رئیس دستگاه قضا یادآور شد: وضعیت زیست محیطی که در اهواز ایجاد شده وضعیتی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد. وضعیتی است که به دنبال خدمات ارزشمندی که از ناحیه ملت و مردم عزیز و دولت در رابطه با زلزله زدگان در تبریز انجام شد و ضرورت تداوم این اقدامات را نسبت به مردم آن منطقه با توجه به سرمای آن منطقه می‌طلبد. این‌ها مثال‌هایی است که عرض می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه مساله حقوق عامه یک مساله بسیار مهم و محوری است، گفت: هم همه مسؤولان باید نسبت به حقوق مردم همت کنند و هم دستگاه‌های مسئول و دادستان کل و دستگاه بازرسی باید آن را پیگیری کنند و باز هم تاکید می‌کنم مساله ضرورت پاسخگویی در این میدان است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیسی دادستان بازداشت وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی روشن بعدازظهر پنج‌شنبه در بازدید سرزده از بیمارستان توحید، و سایر بخش‌های این بیمارستان، ضمن عیادت از بیماران و بررسی مشکلات آنها از بخش‌های جراحی، قلب، دیالیز و اورژانس بازدید و در جریان آخرین وضعیت و مشکلات بیماران قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ضمن احصاء برخی ایرادات و کمبودها در ارائه خدمات به بیماران، بر ضرورت چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات مذکور نکاتی را یادآوری و تاکید کرد: جلب رضایت مردم و توجه به مطالبات آنان، اساس کار مسؤولان استان است.

وی به مسؤولان بیمارستان تاکید کرد؛ اولویت‌های بیمارستان در راستای حفظ سلامت، رفاه و آرامش بیماران را اولویت بدانند.

روشن همچنین در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان بیمارستان در جریان مطالبات آنان در خصوص نحوه پرداخت حقوق و مزایای آنان قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان یادآور شد: بازدید سرزده از تمامی ادارات و سازمان‌های دولتی و خدمات‌رسان استان در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی از شورای امنیت کشور برای رصد نارضایتی‌های عمومی استان و برنامه‌ریزی و تدبیر برای پیشگیری از تشدید نارضایتی‌ها و رفع مشکلات موجود بوده و این روند در سال‌جاری به‌طور جدی در دستور کار خواهد بود.

این بازدید در راستای رصد نارضایتی‌های عمومی استان و چاره‌اندیشی برای رفع برخی نواقص و مشکلات احتمالی در دستگاه‌های اجرایی استان به منظور جلب رضایتمندی شهروندان و خدمات رسانی بهتر به آنان صورت گرفته است‌.

کد خبر 6095190

دیگر خبرها

  • تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران
  • وضعیت دریاچه زریبار پس از بارش‌های اخیر (فیلم)
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • (تصاویر) وضعیت رودخانه دز در بارش‌های اخیر
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد
  • آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر
  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2هزار نفر رسید
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی