Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:08:09 GMT

رونمایی از کتب ده گانه مکتب انقلاب اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۳۹۸۷

رونمایی از کتب ده گانه مکتب انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم کتب ده گانه مکتب انقلاب اسلامی با عناوین فرایند تحقق اهداف اسلامی، تحول معنوی، تحول معرفتی، انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی، تمدن نوین اسلامی، فصول هدایتگری و نهضت انتظار رونمایی شد.

بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی این کتاب ها استخراج، تدوین و تفسیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس نهاد رهبری در دانشگاهها و مسئولان دانشگاه ظهر امروز در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

منصور غلامی امروز در مراسم رونمایی از کتب ده گانه مکتب انقلاب اسلامی گفت: کاری که انجام شده واجب و ارزشمند است و باید ادامه داشته باشد؛ ما اگر نگاهی به تاریخ و آنچه برای اسلام اتفاق افتاده است، داشته باشیم می‌بینیم که حضور و وجود اشخاص و جلوداران قوی و عالم به احکام و متکی به خداوند متعال اوج ها و فرازهایی را نشان داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه نباید توفیقات و اندیشه های پیشرو در تاریخ اسلام را در طی زمان فراموش کنیم، افزود: بنده به عنوان حامی از مباحث فلسفی می‌گویم ما اگر به عنوان مسلمان به توحید باور داشته باشیم، قطعا نا امیدی را بر نمی‌تابیم.

وزیر علوم ادامه داد: ما اگر قلبا به لا اله الا الله باور داشته باشیم، پایه های بنیادین را محکم خواهیم کرد و اگر به رسالت پیامبر ایمان داشته باشیم حتما باورمان قوام و استحکام پیدا خواهد کرد.

کد خبر 4799400

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران دانشگاه علامه طباطبایی کتاب انقلاب اسلامی منصور غلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها روز دانشجو سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های ایران آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت مسعود سلیمانی دانشجویان دانشگاه پیام نور دانشگاه تربیت مدرس حسین توکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به همت گروه مطالعات قرآنی خانه اندیشمندان علوم انسانی مراسم رونمایی از مصحف شریف «قرآن مبارک» برگزار می‌شود.

سخنرانان این مراسم حسین استاد ولی، احمد مسجد جامعی، عبدالهادی فقهی زاده، محمدعلی خسروی و ابراهیم کرمانی‌نژاد هستند.

همچنین در این مراسم مهدی فیض طراح و ایده پرداز و مهدی خسروی ناشر اثر حضور دارند و سخنرانی می‌کنند.

مراسم رونمایی از مصحف شریف «قرآن مبارک» روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سالن حافظ خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6097524 سارا فرجی

دیگر خبرها

  • مطلبی از حواریون امام(ره) بود
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • مراسم شهادت امام صادق (ع) در مشهد + فیلم 
  • عزای امام صادق در انار برپا شد
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)