Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@05:54:41 GMT

خودروی پلاگین هیبریدی بی‌ام‌و ۲۰ هزارتایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۴۰۶۸

خودروی پلاگین هیبریدی بی‌ام‌و ۲۰ هزارتایی شد

آمارها حاکیست که تولید خودروی پلاگین هیبریدی بی‌ام‌و آی۸ (BMW i۸) به ۲۰ هزار دستگاه رسیده است.

به گزارش ایسنا، شرکت خودروسازی بیام‌و آلمان به تازگی از دستیابی به رکورد تولید ۲۰ هزار دستگاه خودروی پلاگین هیبریدی بی‌ام‌و آی۸ (BMW i۸) خبر داده و اعلام کرده است که این امر یک موفقیت و دستاورد بزرگ برای آن به شمار خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وب سایت insideevs، به باور بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو، بی‌ام‌و i۸ یکی از موفق‌ترین و پیشرفته‌ترین خودروهای پلاگین هیبریدی در جهان است که قرار است تولید آن که از سال ۲۰۱۴ میلادی آغاز شده بود، از آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی متوقف شود.

 هنوز معلوم نیست که شرکت بی‌ام‌و برای این خودروی پلاگین هیبریدی جایگزین جدیدی در نظر گرفته است یا خیر که در صورت توقف تولید بی‌ام‌و i۸ به توسعه، تولید و عرضه آن بپردازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلاگین هیبریدی بی ام و

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان

مسعود مثنوی اظهار داشت: با اطلاع مرکز هماهنگی eoc استان خبری مبنی بر برخورد رخ به رخ یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خودروی سواری ساینا در محور چلیچه به جونقان رو به روی قطب صنعتی دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهدای پردنجان با دو دستگاه خودروی نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ

مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی صحنه حادثه، انجام عملیات رها سازی و اقدامات کمک‌های اولیه و پیش بیمارستانی مصدومان را به بیمارستان سیدالشهدا منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • جنگ هیبریدی روسیه با اروپا
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • ادامه جست‎‎وجوهای هلال احمر در چهارمین روز مفقودی «یسنا»