Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابخش مرادی نافچی روز دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه انتخابات یکی از موضوعات مهم و اساسی است که دوم اسفند امسال در سراسر ایران اسلامی و براساس قانون برگزار خواهد شد افزود: یکی از ارکان چهارگانه انتخابات مشارکت است و تمام کارگزاران نظام عموما و اصحاب رسانه خصوصا از تمامی فرصتهای قانونی برای بستر سازی جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: امروز مشارکت حداکثری در انتخابات می تواند به انسجام، وحدت، امید، آرامش و در کلیت تقویت و انسجام نظام جمهوری اسلامی و ایران اسلامی

منجر شود.

مرادی با بیان اینکه انتخابات فرصتی است که نگاه و نظر هر شهروند ایران اسلامی در مجلس شورای اسلامی نمود و نماد پیدا کند، تصریح کرد:برگزاری قانونی، بی طرفانه، سالم و با مشارکت حداکثری بخشی از رویکردهای ما در روند انتخابات است.

وی مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را چهار رکن انتخابات عنوان کرد و گفت: بسترسازی برای تحقق این ارکان مورد نظر و توجه ستاد انتخابات کشور و استان و در انتخابات پیش رو قانون فصل الخطاب همه دست اندرکاران است.

مرادی با اشاره به تعامل بسیار خوب عوامل اجرایی از زمان به صدا درآمدن زنگ انتخابات در کشور یادآور شد: اخبار، نظر، دیدگاه و اطلاعات ستاد انتخابات از زبان استاندار، رییس ستاد انتخابات و یا دبیر این ستاد اعلام می شود و اظهار نظر هر مرجعی در این خصوص رسمیت ندارد.

وی با بیان اینکه در هشت شهرستان و ۱۰ بخشداری استان هیات اجرایی تشکیل شده و ۱۹۸ نفر ترکیب هیات های اجرایی اعم از معتمدین و اعضای اداری هستند، گفت: ۲۳۱ نفر در مهلت تعیین شده به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس از این استان ثبت نام کردند و تا کنون چهار نفر انصراف داده اند.

مرادی همچنین به نظر سنجی های فضای مجازی اشاره کرد و افزود: این نظرسنجی ها غیررسمی بوده و مبنای علمی و حقوقی نداشته و جز التهاب آفرینی و تشویش اذهان هیچ خروجی ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اصحاب رسانه انتخابات ایران اسلامی مجلس شورای اسلامی نظام جمهوری اسلامی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات