Web Analytics Made Easy - Statcounter

خروجی تصفیه‌خانه جدید فاضلاب شهر گلبهار در استان خراسان رضوی برابر استاندارد اعلام شد.

در بازدید فرماندار، روسای مرکز بهداشت، اداره حفاظت محیط زیست و معاون اداره جهاد کشاورزی چناران از سایت تصفیه‌خانه جدید گلبهار ضمن بررسی مراحل تصفیه فاضلاب و پارامترهای شیمیایی، استاندارد خروجی تصفیه‌خانه توسط مرکز بهداشت چناران مورد تایید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدیدکنندگان همچنین از آبفای خراسان رضوی برای راه‌اندازی سیستم پیشرفته تصفیه‌خانه فاضلاب در این شهر تقدیر کردند.

مدیر امور آب و فاضلاب گلبهار در این بازدید اظهار کرد: تصفیه‌خانه گلبهار با ظرفیت ۳۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز طی دو سال و به روشBOT  (خرید تضمینی) و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به مبلغ یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب ۲۰۰ هزار نفر جمعیت آینده شهر گلبهار اجرا شده است.

مصطفی محمدی افزود: این واحد، اولین تصفیه‌خانه ساخته شده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شرق کشور محسوب می‌شود.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته نسبت به اجرای ۳۲۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب به ظرفیت هزار مترمکعب در گلبهار اقدام شده است، افزود: با توجه به پیش‌بینی استقرار ۲۰۰ هزار نفر جمعیت تا سال ۱۴۰۰ در گلبهار ظرفیت تصفیه‌خانه قبلی جوابگو نبود، بنابراین احداث تصفیه‌خانه جدید در دستور کار قرار گرفت.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

ورودی پروازهای داخلی:

خروجی پروازهای داخلی:

ورودی پروازهای خارجی:

خروجی پروازهای خارجی:

 

 

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های فاضلاب رشت با قراردادی بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان
  • صرفه‌جویی ۵ هزار مگاواتی برق با افزایش بازدهی ۲۰ میلیون کولر آبی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت
  • فاضلاب شهر بندر عباس سر و سامان می گیرد
  • کونسیسائو همسایه طارمی می‌شود
  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • ننه گلبهار دوستت داریم
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان