Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:32:37 GMT

دستگیری متخلف شکار سه رأس گراز در شهرستان ازنا

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۶۱۵۰

دستگیری متخلف شکار سه رأس گراز در شهرستان ازنا

ایسنا/لرستان رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان ازنا از دستگیری متخلف شکار غیرمجاز گراز و کشف و ضبط یک قبضه اسلحه برنو از این فرد خبر داد.

منصور درویشی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی گزارش همیاران محیط‌زیست مبنی بر شکار گراز توسط یک نفر متخلف زیست محیطی در شهرستان ازنا، یگان حفاظت این اداره به همراه محیط‌بانان پناهگاه حیات‌وحش سفیدکوه ازنا در منطقه حضور یافته و پس از گشت و کنترل و پایش منطقه موفق به دستگیری این متخلف زیست‌محیطی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از این متخلف یک قبضه اسلحه برنو، ۴ عدد فشنگ و لاشه ۳ رأس گراز کشف و ضبط شد.

درویشی بیان کرد: با عنایت به اینکه عمل ارتکابی این فرد بر اساس قوانین شکار و صید جرم محسوب می‌شود، پرونده وی پس از صورت‌جلسه و بازجویی اولیه و اخذ جریمه ضرر و زیان، جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان ازنا از تمامی دوستداران محیط‌زیست تقاضا کرد هرگونه تخلف زیست‌محیطی را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شکارچی متخلف سازمان حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اکبر قائمی گفت : به مناسبت هفته زمین پاک زمینهای اطراف سایت زباله شهرستان نقده توسط شهرداری و همکاری کارشناسان و مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان پاکسازی شد.

وی یکی از اهداف این برنامه را ساماندهی کلی سایت زباله شهری با نظارت اداره محیط زیست این شهرستان و کمک به بهبود وضعیت محیط زیست در شهرستان نقده عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر