Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام طهماسبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تنظیم ۲ ساله به معنای خوب یا بد بودن وضعیت خزانه نیست بلکه به دلیل رویکرد جدیدی است که دولت در اصلاح نظام ساختاری بودجه شکل می‌دهد.

وی تصریح کرد: اقتدار نظام در بودجه‌ریزی به یک پختگی و ثبات رسیده که می‌تواند بودجه کشور را به صورت چند ساله تنظیم کرده و منابع آن را برای مدتی که بسته می‌شود تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهماسبی خاطرنشان کرد: بودجه سال آینده، تفصیلی بوده و چند شاخص مهم را در بر می‌گیرد و حتی باید انتظار داشته باشیم از سال‌های بعد، بودجه‌های سه و پنج ساله نیز تدوین شود.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور برای تدوین بودجه سال ۹۹، صَرف نظر از شرایط دستگاه‌های اجرایی در سال‌های گذشته، اعتبارات تمام دستگاه‌ها و استان‌ها را بر اساس شاخص‌های مورد نظر خود از نو، تنظیم کرده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان در خصوص تغییرات مربوط به منابع، گفت: میانگین رشد لایحه بودجه کل کشور در سال آینده ۱۱.۸۴ درصد است که این میزان در بودجه پیشنهادی استان زنجان ۱۶.۴ درصد بوده و زنجان از لحاظ رشد در رتبه چهارم کشور قرار دارد.

به گزارش ایرنا، مجموع اعتبارات استان زنجان در بودجه پیشنهادی سال آینده، چهار هزار و ۷۶۸ میلیارد ریال است.

اعتبارات هزینه‌ای استان ۲ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال و اعتبارات عمرانی نیز یک هزار و ۹۹۸ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

زنجان از لحاظ رشد اعتبارات در بودجه پیشنهادی سال ۹۹ نسبت به سال جاری، رتبه چهارم کشور را دارد اما از لحاظ سهم در لایحه، رتبه ۲۶ را دارد در حالی که امسال رتبه ۲۸ را داشت.

برچسب‌ها مشکلات اقتصادی اقتصاد بودجه زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشکلات اقتصادی اقتصاد بودجه زنجان مشکلات اقتصادی اقتصاد بودجه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳، اظهار کرد: دوستان دولت و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد دادند که از ردیف جدول ۷ مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: براین اساس و با موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 6092886 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر