Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل زن 70 ساله‌ای که توسط کارگر یک شرکت خدماتی مورد تعرض قرار گرفته بود، از قاضی دادگاه برای متهم تقاضای اعدام کرد.

به گزارش ایرنا،‌رسیدگی به این پرونده از اواخر سال گذشته با شکایت این زن به پلیس آغاز شد. وی در شرح ماجرا گفت: «از آنجا که شوهرم کارمند است و بیشتر وقت‌ها خانه نیست من برای انجام کارهای خانه تکانی شب عید با یک شرکت خدماتی که همیشه از آنها کارگر می‌گرفتم تماس گرفته و این بار چون می‌خواستم یکسری وسایل را جابه‌جا کنم، درخواست کارگر مرد کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر جوانی که به خانه‌ام آمد لهجه شیرازی داشت و هر کاری که می‌گفتم انجام می‌داد.

بعد از چند ساعت کار، فقط نظافت پنجره اتاق خواب مانده بود. اما وقتی رفتم پرده را دربیاورم او مرا از پشت گرفت و روی تخت انداخت و به زور به من تجاوز کرد. خیلی مقاومت کردم اما نتوانستم مانعش شوم. با سختی خودم را جلوی پنجره آشپزخانه رساندم و داد و فریاد کردم و از همسایه‌ها کمک خواستم. در همین لحظه این پسر برای اینکه ساکتم کند گلویم را گرفت که اگر همسایه‌ها نمی‌رسیدند کشته می‌شدم. متهم را همانجا گرفتند و تحویل کلانتری شد.»

با تشکیل این پرونده، پسر نظافتچی دستگیر شد و به اتهام شروع به قتل، ضرب و جرح و تجاوز به عنف روانه زندان شد. اما پس از محاکمه در دادگاه از اتهام شروع به قتل تبرئه و در دادگاه کیفری 2، برای اتهام ضرب و جرح به پرداخت دیه محکوم شد.

صبح دیروز این متهم برای رسیدگی به اتهام تجاوز به عنف در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک تهران حاضر شد. شاکی در این جلسه حاضر نشده بود و وکیلش در جایگاه ایستاد و با بیان اینکه نسبت به تبرئه متهم از اتهام شروع به قتل اعتراض داشته و دیه پرداختی را بسیار ناچیز می‌داند، به قاضی گفت: «موکل من درخواست اعدام این پسر را دارد. او جای مادر این پسر جوان است و به زور مورد تجاوز قرار گرفته است.»

سپس پسر نظافتچی در جایگاه ایستاد و گفت: «من اهل شیرازم و روز حادثه اولین باری بود که برای کار به خانه کسی می‌رفتم. آن خانم وضعیت ظاهری نامناسبی داشت و لباس نامناسبی پوشیده بود من هم که ازدواج نکرده‌ام وسوسه شدم و به او تعرض کردم اما او هیچ مقاومتی نکرد. بعد هم به او گفتم دستمزدم را بده که ناگهان به سمت پنجره آشپزخانه رفت و شروع به داد و فریاد کرد. من نمی‌خواستم او را بکشم و با او درگیر هم نشدم.»

قضات پس از شنیدن اظهارات طرفین برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

لینک کوتاه: asriran.com/002x8z

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زن نظافتچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است | سایه اتهام ارتکاب جنایات جنگی بر سر رهبران صهیونیست

به گزارش همشهری آنلاین، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از احتمال صدور حکم بازداشت خودش از سوی دادگاه لاهه هراسان و مضطرب است، امروز سه‌شنبه مدعی شد: احتمال صدور حکم دستگیری فرماندهان ارتش و رهبران رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایات جنگی یک رسوایی در مقیاس تاریخی خواهد بود.

به گزارش رویترز، نتانیاهو در ادامه مدعی شد: می‌خواهم یک چیز را روشن کنم: هیچ تصمیمی، نه در لاهه و نه در هیچ جای دیگری، بر عزم ما برای دستیابی به تمام اهداف جنگ، آزادی همه گروگان‌ها، پیروزی کامل بر حماس و تعهد تأثیر نمی‌گذارد. غزه دیگر تهدیدی برای اسرائیل نخواهد بود.

نتانیاهو همچنین در میان جمعی از خانواده‌های اسرای صهیونیستی مدعی شد: اکنون دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است.

این در حالی است که پی‌شتر پایگاه خبری آکسیوس گزارش کرده بود نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در مورد ممانعت از صدور حکم بازداشت مقامات ارشد این رژیم از سوی دیوان کیفری بین‌الملل درخواست کمک کرده است.

دیوان بین‌المللی دادگستری ۲۶ ژانویه گذشته از رژیم صهیونیستی خواست اقداماتی را برای جلوگیری از نسل‌کشی در غزه و توقف تحریک مستقیم به ارتکاب چنین جنایتی در پیش بگیرد.

همچنین این دادگاه از تل آویو خواست پس از یک ماه از زمان برگزاری جلسه، گزارشی از عملکرد خود در این خصوص به دادگاه ارائه کرده و تمام قدامات فوری لازم برای حمایت از فلسطینی‌ها در غزه را در پیش بگیرد اما رژیم صهیونیستی بدون توجه به این درخواست‌ها برای هفتمین ماه پیاپی به حملات خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد.

کد خبر 848531 منبع: ایسنا برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو دادگاه لاهه اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است | سایه اتهام ارتکاب جنایات جنگی بر سر رهبران صهیونیست
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟