Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: برای تداوم ورزش باید همه صاحب‌نظران و نخبگان را در این قطار داشته باشیم‌. ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید رضا صالحی امیری در دومین نشست هم‌اندیشی اعضای کمیسیون‌های ورزشی کمیته ملی المپیک اظهار داشت:  انتخاب علی‌نژاد در سمت سرپرستی معاونت ورزش قهرمانی را تبریک می‌گویم و باور دارم وی با جدیت و خلاقیت منشأ اتفاقات خوب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای تداوم ورزش باید همه صاحب‌نظران و نخبگان را در این قطار داشته باشیم‌. ما نیازمند بازنگری در الگوی مدیریت ورزش کشور هستیم و باید از همه ظرفیت‌های فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و سیاسی استفاده کند و اگر نگاه ما بر حذف باشد، راه به جایی نخواهیم برد.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: ورزش نماد قدرت نرم و گفتمان‌سازی و طراحی الگوی جدید ورزش سه محورر اصلی ما خواهد بود. ما در مسیر تداوم قدرت سخت حرکت کردیم. اساس قدرت سخت بر اجبار سازی است و ساز و کار آن گسترش نظامی، قدرت سیاسی، کشورگشایی، ایجاد رعب و مبتنی بر بایدها و  جذب حداقلی است،  ولی قدرت نرم اساس معرفت گرایی، نفوذ معنوی و فرهنگی و مبتنی بر باورها، جذب حداکثری است. از این منظر ورزش بزرگترین و مهم ترین منبع و فرصت تولید قدرت نرم برای کشور است.

صالحی امیری گفت: بهداد سلیمی مدتی کام ملت را شاد کرد اما وقتی ماندگار می‌شود که مرام و معرفت قهرمانی از وی باقی بماند.

وی خطاب به اعضای کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک عنوان کرد: پروژه طراحی الگوی توسعه وررش قهرمانی در افق 1424 باید توسط این دوستان نوشته شود و یک برنامه جامع با  رویکرد گفتمان محوری باید طراحی شود. کمیسیون اخلاق برای اولین بار منشور اخلاق را در ورزش ایران پایه‌گزاری کرد. کمیسیون اخلاق به صورت مستقل عمل خواهد کرد واین به پاکسازی و پیرایش ورزش کشور از نقاط سیاه کمک می‌کند.

رئیس کمیته ملی المپیک یادآور شد: کمیسیون آموزش و پژوهش فعال شده است. کمیسیون بین‌الملل هم از ظرفیت‌های خوبی استفاده کرده و فرصت‌های کسب کرسی را رصد می‌کند و بر روی تهدیدها و رفع تهدیدها بررسی می‌کند.

صالحی امیری گفت: یک روی ورزش تلاش برای کسب سکو و سکه است و روی دیگر آن بعد اخلاقی و قهرمانی. کمیسیون ورزشکاران باید فعال‌تر شود، چرا که IOC توجه ویژه به این بخش دارد. قول می‌دهم در آینده جوانان سکان هدایت کمیته را در دست بگیرند.

وی در پایان گفت: شاهد بد اخلاقی‌ها در ورزش هستیم. متاسفانه اتفاقات مربیان خارجی و فوتبال را شاهدیم. باید روح اخلاق در فوتبال دمیده شود. سکوها باید نماد اخلاق و بازیکنان و مربیان نماد اخلاق باشند. چه معنی دارد مربی در انتهای لیگ و در شرایطی که تیم در کورس قهرمانی است، کشور را ترک کند. این نشان می‌دهد درگیر حاشیه‌ها هستیم و باید از حاشیه به متن برویم‌.

صالحی‌امیری: مربیان خارجی دغدغه باشگاه و هواداران را ندارند/ ریشه مشکلات فوتبال و ورزش ایران تحریم‌های ظالمانه است

انتهای پیام/

R7890/P/S3,27,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط المپیک کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری المپیک کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی

به گزارش خبرآنلاین،‌ دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

در همین‌باره مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.
قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضایی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899327

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • فال حافظ امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است