Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی شهریاری ظهر دوشنبه در دیدار مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران بر ضرورت تکمیل زنجیره شیر و لبنیات تاکید کرد و افزود: در صورتی که از احداث گاوداری‌های بیش از ۱۰ هزار راسی حمایت و موافقت شود، ظرفیت‌های طبیعی و انسانی استان قابلیت ایجاد اشتغالی پایدار در این حوزه را دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان در دامپروری و دامداری ادامه داد: ظرفیت بالای استان در حوزه صنایع تبدیلی و دامپروری می‌تواند زمینه‌های اشتغال جوانان را فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری خواستار تقویت و حمایت بیشتر از شرکت شیر پگاه استان شد و افزود: دستورات لازم برای بهره گیری از ظرفیت کارخانه پگاه سلماس بویژه در خصوص حل مشکل تامین آب نیز صادر شده است.

مدیرعامل صنایع شیر ایران نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه دامپروری گفت: از سرمایه گذاری و حمایت از صنعت لبنیات در استان استقبال می‌کنیم.

عبدالله قدوسی با بیان اینکه روزانه ۳۵۰۰ تن شیر توسط پگاه از دامداران خریداری می‌شود اضافه کرد: ظرفیت‌های ویژه استان در دامپروری و دامداری مورد حمایت قرار می گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای فرآوری شیر در کشور ادامه داد: آذربایجان غربی در مباحث فرهنگ کار و مسئولیت اجتماعی جزو استان‌های برتر کشور است و سرمایه گذاری در این استان در مدت زمان کوتاه منجر به نتیجه و سودآوری می‌شود.

کد خبر 4800407

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی شیر بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف تعطیلی مدارس گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی یاسوج شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند هفته پژوهش بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت دولت بوده و در این راستا در این استان می‌توان از ظرفیت بنیاد مسکن نهایت بهره‌برداری را کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود و روستاها نیز ظرفیت بزرگی هستند که می‌توان از این بخش نیز استفاده لازم را کرد.

وی افزود: اجرای طرح‌های مسکن در روستا به‌صورت ویلایی ساخت بوده و این امر اشتیاق متقاضیان ساکن روستا را نیز بیش از پیش افزایش می‌دهد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این اداره کل آمادگی لازم را دارد تا در اجرای هر چه بهتر طرح نهضت ملی مسکن روستایی شرایط لازم را فراهم کند.

عطایی تاکید کرد: اجرای این طرح نیازمند همکاری بیش از پیش بنیاد مسکن بوده تا شاهد اجرای متناسب طرح نهضت ملی مسکن روستایی در آذربایجان غربی باشیم.

کد خبر 748891

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان