Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: زمستان سال‌جاری اردبیل همایش سراسری پیاده‌روی و صعود بین‌المللی به قله سبلان میزبانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلسه شورای عالی ورزش استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اردبیل در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردبیل در زمستان میزبان دو رویداد مهم ورزشی می‌شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این نشست اظهار کرد: اردبیل در زمستان سال‌جاری همایش سراسری پیاده‌روی و صعود بین‌المللی به قله سبلان را میزبانی می‌کند.

محمدرضا برادران افزود: در سه ماه آخر سال همایش سراسری پیاده‌روی در اردبیل برگزار می‌شود که این همایش فرصتی برای شناساندن ظرفیت‌های بالقوه استان و بهترین فرصت برای معرفی توانمندی‌های مختلف ورزشی، گردشگری است و زمان این همایش سراسری به‌زودی اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح «زمستان بیدار» صعود بین‌المللی کوهنوردان به مناسبت دهه مبارک فجر از ۹ لغایت ۱۲ بهمن به قله سبلان انجام می‌شود و در این صعود ۴۰۰ کوهنورد داخلی و خارجی از جمله کوهنوردان ۱۰ کشور خارجی حضور خواهند داشت که این صعود بین‌المللی برای اولین بار در سطح استان اردبیل انجام می‌شود و هماهنگی‌های لازم با فدراسیون کوهنوردی صورت گرفته است.

برادران گفت: برای میزبانی بهتر این رویداد به ۴ دستگاه آمبولانس و بازگشایی مسیرهای صعود نیاز است که تلاش می‌کنیم میزبانی شایسته‌ایی از این رویداد داشته باشیم و در جهت معرفی ظرفیت‌های گردشگری و ورزشی استان گام برداریم.

قابلیت‌های گردشگری اردبیل در رویدادهای ورزشی معرفی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در این نشست خواستار در اولویت قرار گرفتن معرفی قابلیت‌های گردشگری استان در قالب رویدادهای مختلف ورزشی شد.

بهروز ندایی با اشاره به اینکه میزبانی رویدادهای ورزشی کشوری و بین‌المللی بهترین فرصت برای معرفی قابلیت‌های گردشگری استان است، افزود: باید از فرصت میزبانی رویدادهای ورزشی به نحو احسن در خصوص معرفی پتانسیل‌ها و قابلیت های گردشگری اردبیل به دنیا بهره برد.

وی از برگزاری همایش پیاده‌روی سراسری در اردبیل و صعود سراسری به قله سبلان خاطرنشان خبر داد و بیان کرد: زمان دقیق میزبانی همایش پیاده‌روی سراسری در اردبیل مشخص شده و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری این رویداد با اداره کل ورزش و جوانان استان همکاری لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل تصریح کرد: در خصوص ایستگاه‌های ورزش در سطح استان، اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری اردبیل اقدمات قابل قبولی را انجام دادند که برای جذب بیش‌تر همشهریان به ورزش همگانی باید صداوسیما نیز به این دو نهاد کمک کند و برنامه‌های مفید و کاربردی در سطح استان اجرا شود.

تعداد ایستگاه‌های ورزشی استان ۳۱ درصد افزایش داشته است

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان اظهار کرد: در سال‌جاری توسعه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.

مرتضی تاج‌مهر افزود: سال قبل در سطح استان اردبیل یکصد و ۱۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی دایر بود که امسال این تعداد به یکصد و ۴۶ ایستگاه رسیده و تلاش می کنیم در سال آینده این ایستگاه ها را به دویست مورد در سطح استان برسانیم.

وی گفت: همچنین شهرستان‌های استان باید تا پایان سال برای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی اقدام کنند چرا که پیاده‌روی می‌تواند در جذب مردم به ورزش همگانی بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/3463/625

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل ورزش ورزشی جوانان میزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­حوریه محمدی در برنامه زنده سلام خبرنگار افزود: امروز به مناسبت روز استاد و گرامیداشت مقام شامخ اساتید و تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه‌های علوم پزشکی مراسم برگزار می‌شود، و علاوه بر هفدهمین جشنواره شهید مطهری، جشنواره بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی و ششمین جشنواره ایده‌های نوآورانه دانشجویی­ در روزهای­ دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود. وی ادامه داد:­ تقدیر از اساتید نمونه براساس شاخص‌های­ ارزیابی و فرایند‌های دانش‌پژوهی­ به همت اساتید و مدیران حوزه آموزش طرح‌های خلاق و نوآورانه در زمینه آموزش اجرا می‌شود که اینها وارد یک مرحله دانشگاهی را می‌گذرانند، داوری می‌شوند و به دبیرخانه کشوری می‌آیند. محمدی اظهار کرد: داوری در حوزه های­مدیریت کلاس و بحث یاددهی، یادگیری الکترونیک، محصولات آموزشی، برنامه‌ریزی درسی­ و مدیریت آموزشیدر شش مرحله داوری در دبیرخانه­ به صورت حضوری و بعضی از مراحل به صورت مجازی با حضور خبرگان و­ اساتید صاحب‌نظر­ انجام می‌شود. دبیر هفدهمین دوره جشنواره کشوری شهید مطهری افزود:­امسال ۱۹۶ فرایند از دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که بعد از داوری‌هایی که انجام شد از ۲۰ فرایند امروز تقدیر می‌شود. محمدی گفت: فرایند‌های دانش‌پژوهی فرایند‌هایی هستند که براساس اصول علمی و مبتنی بر شواهد علمی در دانشگاه‌ها اجرا می‌شوند که هم ارتقاء کیفیت آموزش را داشته باشیم، افزایش بهره‌وری را داشته باشیم و ایجاد انگیزه کند. وی ادامه داد: امسال تلاش کردیم­ داوری‌ها را کیفی‌تر کنیم­ ­و­ ­معیارهایمان را عملیاتی‌تر در نظر بگیریم و می‌خواهیم که واقعاً این فرایند‌هایی که اجرا شده تداوم داشته باشد در دانشگاه‌ها که بتوانیم ارتقاء کیفیت آموزش را داشته باشیم. محمدی بیان کرد: امسال به مناسبت بیست و پنجمین همایش ۲۵ سوال کلیدی­ در مراسم افتتاحیه به اعضای حاضر در صحنه و مسئولان فرهنگ‌های تخصصی‌مان مطرح می‌شود تا عصر پاسخ‌های عملیاتی و کاربردی دریافت شود. وی افزود: در کنار این رویداد‌ها رویداد دانشجویی را هم داریم، ­ دانشجویان­ یک رویداد جانبی دو روزه را دارند که خودشان مدیریت می‌کنند و کارگاه و سمپوزیوم‌ها و نشست‌ها و ایده‌هایی که دارند می‌آورند و این رابطه دو طرفه شکل می‌گیرد که هم دانشجویان مشکلات و مسائلی که ممکن است اساتید با آنها در ارتباط باشند و درک کنند و هم اساتید ببینند که دانشجویان چه نیاز‌هایی دارند.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!