Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:02:34 GMT

۱۰۰ پرونده گرانفروشی به تعزیرات رفسنجان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۰۴۴۷

۱۰۰ پرونده گرانفروشی به تعزیرات رفسنجان ارسال شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ظهر سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: از ۲۵ آبان و بعد از افزایش نرخ بنزین بازرسی‌های ویژه این اداره آغاز شد.

وی افزود: طی این مدت تاکنون ۲۴۵ مورد تماس با سامانه ۱۲۴ داشتیم که ۲۰ مورد از آنها تشکیل پرونده و به تعزیرات ارجاع داده شده است، همچنین ۵۷۱ مورد بازرسی توسط بازرسان اداره صمت رفسنجان انجام شده که ۸۱ پرونده تشکیل و به تعزیرات ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۰۰ کالای اساسی به وسیله سازمان حمایت کشوری به‌طور روزانه رصد می‌شود، یادآور شد: پنج گشت مشترک با دادگستری، بهداشت، بسیج اصناف و معاونت درمان داشتیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رفسنجان در ادامه سخنان خود گفت: سال ۹۸ به میزان ۷۰۰ تن شکر در شهرستان توزیع شد که ۲۰۰ تن آن هر کیلو سه هزار و ۵۰۰ تومان و ۵۰۰ تن با قیمت هر کیلو ۴ هزار و ۵۰ تومان عرضه شد.

به گفته وی ۳۵۰ تن برنج هندی نیز وارد شهرستان شد که چندان استقبالی از آن صورت نگرفت و الان برنج پاکستانی وارد شده است.

محمدی تصریح کرد: ماهانه دو هزار و ۱۵۰ تن آرد دولتی سهمیه رفسنجان است که هر کیسه ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان به نانوایی‌ها عرضه می‌شود، از ۵۲۰ نانوایی فعال در شهرستان ۴۳۰ نانوایی مورد بازرسی قرار گرفتند و ۷۶ فقره تخلف ثبت شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رفسنجان با اشاره به بحث گاز مایع اظهار کرد: قبل از مهر ماه ۹۷ میزان ۳۰۰ تن گاز مایع در شهرستان توزیع می‌شد، بعد از آن ۲۳۰ تن و از مهر ۹۸ میزان ۱۶۶ تن توزیع شد.

محمدی بیان کرد: با توجه به اینکه مصرف گاز بالا رفته در آذرماه ۲۰۰ تن گاز توزیع شده و هر هفته ۵۰ تن گاز به‌صورت قطره‌چکانی مصرف شهرستان را تأمین می‌کند که مشکل است و کمبود گاز مایع داریم و به دلیل اینکه هزینه حمل و نقل مصوبه دولتی است خودروهای حمل گاز مایع زیر بار این نرخ نمی‌روند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رفسنجان همچنین از رصد بازار شب یلدا خبر داد و گفت: طرح پنج روزه ویژه شب یلدا از ۲۵ آذر تا شب یلدا قیمت میوه، تره بار، خشکبار و شیرینی را بررسی می کند و این طرح تا پایان سال ادامه دارد که اصناف مربوطه موظف به رعایت نرخنامه هستند و مردم تخلفات را با ۱۲۴ گزارش دهند.

محمدی اضافه کرد: از ششم آذر نرخ‌نامه میوه و تره‌بار را اعلام کردیم که فروشندگان ملزم به درج آن در محل کسب خود هستند.

کد خبر 4800551

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن محمدی صنعت معدن و تجارت کرمان گرانفروشی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف گرگان تعطیلی مدارس قزوین مجلس شورای اسلامی یاسوج شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند هفته پژوهش بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار گلستان گفت: در این جلسه، آخرین وضعیت جوجه ریزی در مرغداریهای استان و تامین گوشت سفید شهروندان بررسی شد.
حسن زاده افزود: در این جلسه همچنین وضعیت تامین گوشت قرمز استان بررسی و مقرر شد برای تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان تامین و توزیع گوشت منجمد پیگیری شود.
وی تاکید کرد : در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند گندم ،جو و کلزا از طرف جهاد کشاورزی ، اداره غله و تعاون روستایی از موارد دیگر طرح شده در این جلسه بود .
حسن زاده گفت : با توجه به آغاز فصل برداشت سیب زمینی در استان مسائل مرتبط با برداشت و حمل نقل این محصول به سایر نقاط کشور نیز از دیگر موارد بررسی شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران