Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، اردشیر صالح‌پور نشست تخصصی «بن مایه ها و شناسه‌های هنری در فرهنگ و هویت ایرانی»در دانشگاه علمی کاربردی هنر فرخشهر  افزود:فرهنگ و نقش آن در هویت ایرانی دارای یک تاریخچه بزرگ است و ایرانیان از دیر باز دارای مردمانی با فرهنگ و هویت والا بوده اند.
وی با اشاره به تعاریف مختلف فرهنگ افزود: علم شاخه‌ای از فرهنگ است و سالم بودن هر جامعه را در گرو فرهنگ غنی آن جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پژوهشگر و مدرس تئاتر وظیفه دانشجو را پژوهش آموزش و آفرینش خواند و افزود: وجود دانشگاه فرهنگ و هنر در این استان راهی به سوی موفقیت و هر چه بیشتر است و بزودی شاهد اثرات مثبت این دانشگاه بر جامعه خواهیم بود.
این محقق و پژوهشگر حوزه فرهنگ و هنر گفت: هنر از دل آیین‌ها بر می‌خیزد و هنر سرشاخه اصلی و گل فرهنگ در جامعه است.

در این نشست با حضور دانشجویان، هنرمندان، مسوولان و پژوهشگران در دانشگاه فرهنگ و هنر دریژنو برگزار شد ، نمایش «ماندن» به کارگردانی « ملیحه سلیمانی» برای مخاطبان به روی صحنه رفت.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 تئاتر جامعه دانشجو فرهنگ و هنر قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • شاعری که مایه افتخار ایرانیان است