Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:22:55 GMT

۷۴ دستگاه تردد شمار در جاده های زنجان فعال است

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۷۵۲۵

۷۴ دستگاه تردد شمار در جاده های زنجان فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین علی اکبری شامگاه سه شنبه در جمع راهداران در محل راهداری زنجان،به میزان تردد ثبت شده در جاده های استان زنجان طی ۸ ماهه سالجاری اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی ۱۱۷ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۴۴۳ تردد در جاده های استان ثبت شده است که تردد در جاده های استان طی این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵ درصدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی اکبری با بیان اینکه  طی هشت ماهه سالجاری ۸۷۲ هزار نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان زنجان جابجا شده است، افزود: ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۴ هزار و ۲۱۱ کیلو متر راه روستایی و ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی در استان زنجان  وجود دارد که ۷.۵ درصد از بزرگراه های کشور در استان زنجان قرار دارد.

وی  وی با اشاره به اجرای طرح زمستانی راهداری استان زنجان، افزود: در این طرح که به طور رسمی از ۲۱ آذر ماه در استان شروع شده است ،  ۵۰۰ نفر راهدار در ۳۰ راهدارخانه به ارائه خدمت به مردم خواهند پرداخت و بیش از ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به کار گیری می شود. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، تعداد دستگاههای تردد شمار در جاده های استان زنجان را ۷۴ دستگاه اعلام کرد و گفت: در این راستا ۳۷ دستگاه دوربین نظارت در استان فعال است. 

علی اکبری همچنین تعداد سامانه ثبت تخلفات را ۳۲ سامانه اعلام کرد و افزود: این استان دو سامانه توزین حین حرکت دارد. 

وی ابراز کرد: با استفاده از  سامانه توزین حین حرکت، این امکان فراهم می شود که علاوه بر توزین بار خودروها به صورت دیجیتالی و در حال حرکت، بارنامه خودرو نیز کنترل می‌شود. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، تصریح کرد: بر اثر گزارش سامانه ثبت تخلفات در استان علت بیشتر تخلفات رانندگان در جاده های استان تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو است. 

کد خبر 4800961

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری زنجان جاده بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس ایلام بارش برف گرگان قزوین شهرکرد مجلس شورای اسلامی یاسوج خطبه های نماز جمعه بارش باران هفته پژوهش بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه