Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@01:12:59 GMT

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۹۲۰۴

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری در روزهای گذشته شاهد رویدادهای ورزشی متنوعی ازجمله قضاوت داور استان در مسابقات کشتی کشور، پایان رقابت‌های چهارجانبه دارت شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در شهرکرد، کسب مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی و... بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، چهارمحال و بختیاری در روزهای گذشته شاهد رویدادهای ورزشی متنوعی ازجمله قضاوت داور استان در مسابقات کشتی کشور، پایان رقابت‌های چهارجانبه دارت شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در شهرکرد، کسب مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بود.

*کبدی ساحلی

محسن رحمانی ورزشکار چهارمحال و بختیاری با قرار گرفتن در تیم سیستان و بلوچستان عنوان قهرمانی مسابقات کبدی ساحلی را به دست آورد.

دومین دوره مسابقات کبدی ساحلی یگان‌های ویژه سراسر کشور به مدت  سه روز به میزبانی اصفهان برگزار شد و محسن رحمانی ورزشکار چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم سیستان و بلوچستان به مقام قهرمانی این رقابت‌ها رسید.

*کشتی

غلامرضا بهارلو داور درجه یک بین‌المللی شهرستان سامان مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان کشتی فرنگی کشور را قضاوت می‌کند.

مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشتی جهان، با حضور هشت تیم چهارشنبه 27 آذرماه به مدت سه روز در سالن دانشگاه آزاد بجنورد برگزار می‌شود و غلامرضا بهارلو داور درجه یک بین‌المللی شهرستان سامان به قضاوت این رقابت‌ها خواهد پرداخت.

*کشتی

مسعود میرزائیان ورزشکار اهل چهارمحال و بختیاری مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی جام تختی را از آن خود کرد.

رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی جام تختی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و مسعود میرزائیان ورزشکار این استان در وزن 130 کیلوگرم مقام سوم و مدال برنز این مسابقات و سهمیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی را کسب کرد.

*دوچرخه‌سواری

شهرام عسگری مربی منتخب چهارمحال و بختیاری در دوره 7 روزه بین‌المللی مربیگری پیشرفته دوچرخه‌‌سواری (المپیک سولیداریتی)  حضور دارد.

دوره بین‌المللی مربیگری سطح پیشرفته دوچرخه‌سواری در کمپ تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری آغاز شد و به مدت ۷ روز ادامه دارد.

شهرام عسگری مربی منتخب چهارمحال و بختیاری در این دوره حضور دارد.

*بازی‌های بومی و محلی

جشنواره بومی و محلی شهرستان کوهرنگ با معرفی نفرات برتر در سالن ورزشی فرهنگ به کار خود پایان داد.

به مناسبت شب یلدا، جشنواره بومی و محلی شهرستان کوهرنگ در رشته‌های طناب‌کشی، لی‌لی مرحله‌ای، هفت‌سنگ مهارتی و دو سرعت 60 متر برگزار شد.

*دوچرخه‌سواری

پیشکسوت چهارمحال و بختیاری در هجدهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور به مصاف حریفان خود رفت.

هجدهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور رده سنی پیشکسوتان با حضور ۱۱۰ ورزشکار در قالب ۲۲ تیم در شهرستان ساوه در استان مرکزی برگزار شد و امیرحسین حقی از چهارمحال و بختیاری در این دوره از مسابقاتِ انتخابی تیم‌ملی (جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی مالزی) حضور داشت.

*تیراندازی

بانوی تیرانداز چهارمحال و بختیاری مدال برنز المپیاد ورزشی بانوان بازنشستگان تامین اجتماعی کشور را بر گردن آویخت.

المپیاد ورزشی بانوان بازنشستگان تامین اجتماعی کشور با حضور ۲۵ ورزشکار در رشته تیراندازی به مدت دو روز به میزبانی بابلسر برگزار شد و مژگان نادری ورزشکار چهارمحال و بختیاری مدال برنز و مقام سوم این رقابت‌ها را به دست آورد.

*کاراته

تیم کاراته بانوان چهارمحال و بختیاری با کسب 28 مدال طلا، 18 نقره و 13 برنز، عنوان نائب قهرمانی مسابقات قهرمانی کاراته کشور را بالای سر برد.

در پی اعزام تیم چهارمحال و بختیاری به بیست و دومین دوره مسابقات کشوری سبک شیتوریو کوبه اوزاکا، ورزشکاران استان حائز کسب مدال‌های رنگارنگ شدند.

این تیم با کسب ۲۸ مدال طلا نائب قهرمان مسابقات شد و کاپ نقره مسابقات را از آن خود کرد.

*جودو

با ارزیابی فدراسیون جودو، داوود نیکبخت از داوران چهارمحال و بختیاری به عنوان دوم جدول داوران برتر کشور دست پیدا کرد، این داور ملی استان با کسب 85 امتیاز به جمع برترین‌های کشور رسید.

*تیراندازی با کمان

مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان نوجوانان و نونهالان در تهران به پایان رسید و ورزشکاران چهارمحال و بختیاری سهمیه حضور در تیم ملی را به دست آوردند.

نازنین سلیمانیان با مربیگری سودابه صادقی با درخشش چشمگیر در این مسابقات در ریکرو نوجوانان صدرنشین کشور شد و به عنوان نفر اول سهمیه تیم ملی را کسب کرد.

*ووشو

مسابقات انتخابی ووشو بانوان چهارمحال و بختیاری در دو بخش تالو و ساندا در رده‌های سنی مختلف برگزار شد.

نفرات برتر این رقابت‌ها بهمن‌ماه امسال به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/68020/م

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری ورزشی کشتی فرنگی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری