Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، پیروز حناچی در جلسه شورای معاونان، مشاوران و شهرداران مناطق ۲۲ گانه تهران که در ساختمان مرکزی شهرداری تهران برگزار شد، با تشکر از افرادی که در این شرایط سخت مسئولیت پذیرفتند، ضمن اشاره به استعفای محسن پورسیدآقایی گفت: از معاون پیشین حمل و نقل تشکر می‌کنم که صادقانه به شهر تهران خدمت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آقای سنندجی مدیرعامل پیشین شرکت واحد نیز تقدیر و بر تلاش و خدمت صادقانه ایشان تأکید می‌کنم چراکه شرکت اتوبوسرانی همیشه و حتی پیش از انقلاب نیز با بسیاری از مشکلات و کمبودها مواجه بوده است و ایشان در این حوزه زحمات زیادی کشیدند.

وی در ادامه به گزارش ارائه‌شده توسط معاون امور مالی و اقتصادی درباره عملکرد درآمدی و تحقق بودجه سازمان‌ها و مناطق مختلف اشاره و عنوان کرد: موضوع درآمد از موضوعات دائمی ماست و انتظار می‌رود که شهرداران با وجود شرایط کشور مسیر اصلی را فراموش نکنند و به یاد داشته باشند که ما یک سازمان درآمد-هزینه‌ای هستیم و نباید بگذاریم در این سیکل وقفه‌ای ایجاد شود.

شهردار تهران در بخش دیگری از اظهارات خود پس از تاکید بر تاثیر مثبت تصویب لایحه منابع مالی پایدار در مجلس بر روند خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی، به موضوع مناسب‌سازی شهر اشاره و تأکید کرد: مسئولیت مناسب‌سازی در شهر با شهرداری است و باید آن را جدی بگیریم. در حال حاضر امکانات و آگاهی لازم برای رعایت الزامات مناسب‌سازی را داریم و باید این موضوع را در چک‌لیست‌هایی که به پیمانکاران می‌دهیم، همواره مد نظر قرار دهیم.

پیروز حناچی در پایان، بستر اصلی شکل‌گیری رخدادهای آبان‌ ماه را فقر و مشکلات اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: از شهرداران مناطقی که محلات‌شان از نظر اقتصادی آسیب‌پذیرتر است می‌خواهم به اهمیت اقدامات التیام‌بخش آگاه باشند و همواره این قبیل فعالیت‌ها را مد نظر قرار دهند.

کد خبر 471144 برچسب‌ها پیروز حناچی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که ۳۰ افسر و سرباز از نیرو‌های ذخیره ارتش صهیونیستی به دلیل ناتوانی در ادامه جنگ در نوار غزه پس از حدود ۷ ماه مبارزه دستور آماده شدن برای عملیات نظامی در شهر رفح را رد می‌کنند. 

براساس گزارش المیادین، این کانال گزارش داد که نیرو‌های شرکت چترباز ذخیره وابسته به تیپ چتربازان عادی دستور آماده شدن برای عملیات در رفح را دریافت کردند، اما آنها به فرماندهان خود اطلاع دادند که آن‌ها نمی‌آیند، زیرا دیگر قادر به انجام این کار نیستند. 

کانال ۱۲ صهیونیستی افزود که رهبران ارتش به صراحت گفته اند که اعضای ذخیره را مجبور به حضور در آن نخواهند کرد، اما آنها گفتند که این نشان دهنده سطح بالایی از فرسایش نیرو‌های ذخیره پس از ماه‌ها جنگ است.

چند روز پیش، کانال هفتم رژیم صهیونیستی نیز فاش کرد که ده‌ها تن از کسانی که قصد داشتند در ارتش صهیونیستی استخدام شوند از دسته‌بندی برای خدمت در پایگاه آموزشی به‌عنوان ناظر در خدمات واحد کنترل مرزی با غزه خودداری کردند.

 این کانال صهیونیستی اشاره کرد که این سومین خدمت اجباری از ۷ اکتبر است که در آن تعداد زیادی از خدمت در این واحد خودداری می‌کنند.

در همین راستا، اسرائیل زیو، سرلشکر ذخیره در ارتش اشغالگر و فرمانده لشکر عملیاتی آن در گذشته پیشتر در بیانیه‌های مطبوعاتی درباره عملیات مورد انتظار در رفح صحبت و تأکید کرده بود: حماس در حال آماده‌سازی یک کمین استراتژیک برای ارتش است. این یک فاجعه برای اسرائیل خواهد بود.

زیو معتقد است که این عملیات با توجه به اینکه رفح مکان بسیار دشوار و شلوغی برای نبرد است، علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، خطری بالاتر از هر کاری که ارتش در نوار غزه انجام داد، دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان