Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:09:17 GMT

مساجد بین راهی هشترود شبانه روزی در خدمت مردم باشد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۰۶۳۰

مساجد بین راهی هشترود شبانه روزی در خدمت مردم باشد

به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری و فرماندهی و مدیریت بحران هشترود گفت: تمام دستگاه‌ها و ادارات باید درجهت هرچه بهتر و بدون دغدغه برگزار شدن انتخابات با اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای همکاری کنند.

فرماندار هشترود ادامه داد: با توجه به نزدیکی انتخابات و صعب العبور بودن راه‌های روستایی هشترود ادارات و دستگاه‌ها موظف هستند هرچه در توان دارند در طبق اخلاص گذاشته و با همکاری و سعه صدر با نیروهای اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای تلاش کنند تا شاهد انتخابات بهتر و بدون حاشیه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد اور شد: اسکان موقت در راه ماندگان مشکل دیگری است که باید ادارات ذیربط، تمهیدات لازم را در این باره نیز مد نظر قرار دهند.

فرماندار هشترود از بخشداران و دهیاران و شهرداران هشترود و بخش نظر کهریزی خواست که نمک اضافی در مخازن خود داشته باشند تا در مواقع نیاز بتوان استفاده کرد.

نماینده دولت در هشترود از بخشداران و مسئولان خواست که مساجد بین راهی همیشه باز بوده و در مواقع اضطراری و مسدود بودن راه‌های ارتباطی مسافرین در آن مکان اسکان یابند.

امینیان از شبکه بهداشت و درمان خواست در مورد زنان بار دار نیز حتماً تمهیدات لازم و اساسی انجام شود وبا شناخت و اطلاع از وضعیت زنان بار دار آنها را در نزدیکترین مراکز بهداشتی اسکان داده تا در موعد مقرر مشکلی پیش نیاید.

فرماندار هشترود از اداره صمت خواست تا سهمیه نان نانوایان روستایی از ۱۵ روز به یک ماه تقلیل یابد و تمامی سهمیه نانوایان روستاهای صعب العبور به صورت ماهانه داده شود تا در مواقع مسدود بودن و کولاک راه‌ها نانوایان بی آرد نمانند و بهانه‌ای از این به بابت دست نانوایان داده نشود.

وی ادامه داد: یک ماه مانده به انتخابات هیچ دستگاهی حق حفر و یا کندن نقطه‌ای از مکانی را ندارد چون ممکن است در این حفاری ها آسیب هایی به دستگاه های مخابراتی وارد شود و چون انتخابات الکترونیکی انجام خواهد شد با مشکل مواجه نشویم.

کد خبر 4801230

منبع: مهر

کلیدواژه: هشترود مساجد انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس ایلام بارش برف گرگان قزوین شهرکرد یاسوج مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه بارش باران هفته پژوهش بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

حسین رضایی امروز با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری در دیدار با پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سعدلو مدیر درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: این گروه جهادی با نیت و میل خدمت به مردم و نیز تحمل سختی‌ها سعی می‌کند گرهی از مشکل مردم باز کند که یقینا مورد رضایت پروردگار و بندگانش واقع خواهد شد.

محمود پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این دیدار به گزارش عملکرد خدماتی که طی دو سال اخیر از سوی گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه انجام شده اشاره کرد و افزود: با روحیه جهادی برآمده از متن دین، با همکاری همه واحد‌های مجتمع مس سرچشمه و گروه جهادی شهدای صنعت مس با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی هدفمند به اقشار نیازمند جامعه و نیز ترویج گفتمان حرکت‌های جهادی شروع به کار کردیم و طی دو سال اخیر خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های متخلف عمرانی، علمی، درمانی و ... نثار این خانواده‌های بی بضاعت شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۳ هزار و ۸۰۹ مورد خدمت در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و پرستاری، دامپزشکی، آموزشی، سبدکالا و ... در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در نقاط محروم استان کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شد.

پورقاسمی بیان کرد: همچنین با افزایش خدمات طی پارسال، ۱۱۲ هزار و ۸۵۲ مورد خدمت در انواع مختلف پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، عمرانی، جهیزیه، سبد کالا، هدیه کفش، بیمارستان صحرایی و اهدای کالاپزشکی و دیگر خدمات انجام شد.

وی تصریح کرد: سال قبل بالای ۱۴ اردوی جهادی و درمانی برگزار کردیم و امسال هم نخستین اردوی درمانی را قرار است برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه‌های خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز