Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:36:51 GMT

مودیان ایلامی شرایط معافیت مالیاتی را فرا بگیرند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۱۷۴۲

مودیان ایلامی شرایط معافیت مالیاتی را فرا بگیرند

حیدر نعمتی روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: عدم استقبال بخش خصوصی از آموزش های ارایه شده توسط امور مالیاتی و بیمه و ... موجب ایجاد مشکلاتی برای آنان در حین فعالیت می شود و بیشتر آنان به دلیل عدم آگاهی مشمول جریمه مالیاتی و بیمه ای می شوند.

وی افزود: بر اساس قانون واحدهای تولیدی مناطق کمترتوسعه یافته به مدت ۱۰ سال از پرداخت مالیات معاف اند اما به دلیل عدم ارایه اظهارنامه ، دفتر و شرایط مورد نظر امور مالیاتی در بیشتر موارد مشمول جریمه می شوند که این امر ناشی از عدم آگاهی آنان به قوانین مالیاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: مجموعه اقتصادی استان در ستاد تسهیل در تلاش اند تا با فراهم کردن زمینه برای کمک به واحدهای تولیدی از طریق تکمیل ظرفیت، کمک به احیا واحدهای غیر فعال، تعیین تکلیف واحدهای تملیکی و رفع موانع تولید به رونق تولید ملی و تثبیت اشتغال کمک کنند.

نعمتی یادآور شد: شرایط و مشکلات واحدهای تولیدی استان متفاوت اند به همین دلیل باید لیست مشکلات و سایر مواردی که وجود دارد توسط دستگاه تخصصی احصا و در جلسه کارشناسی با حضور مجری و بانک تعیین تکلیف شود.

وی اضافه کرد: سامانه بازارگاه که توسط وزارت جهاد کشاورزی و بخش خصوصی در حال راه اندازی است، در این شویه خرید نهاده های دامی و کود شیمیایی به صورت نسیه انجام و در سامانه ثبت می شود که این امر موجب حذف دلال ها و همچنین عدم وابستگی واحدها به تسهیلات می شود.

معاون اقتصادی استاندار ایلام افزود: با توجه به ایام پایانی سال و تقاضا برای افزایش خرید جوجه یک روزه باید تدابیر لازم برای جلوگیری از قیمت آنها اتخاذ شود.

وی تاکید کرد: نهاده های دامی به اندازه کافی در استان ذخیره داریم و مشکلی از این نظر وجود دارد.

برچسب‌ها رونق تولید استان ایلام توسعه اقتصادی فرار مالیاتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید استان ایلام توسعه اقتصادی فرار مالیاتی رونق تولید استان ایلام توسعه اقتصادی فرار مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله حسنی گفت: جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردمی» در سال جاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید است.

حسنی ادامه داد: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان همچنین در خصوص کاهش مصرف آب با بکارگیری سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم اظهار داشت: این طرح از سال‌ها پیش در حال اجرا است، اما امسال سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حسنی در مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود ضمن آنکه برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم و با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید بازگردند و منجر به افزایش تولید شوند.

کد خبر 6097626

دیگر خبرها

  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت اعلام شد
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود